وان پلاس هر سال با معرفی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود سعی دارد نظر علاقمندان را جلب کند. در این بین بزودی باید شاهد معرفی وان پلاس Nord CE 4 Lite باشیم.

بزرگترین شایعه پیرامون Nord CE 4 Lite این است که ممکن بوده یک نسخه ریبرند از اوپو K12x باشد که اوایل امسال در چین عرضه شد. این نشان دهنده شباهت های قابل توجهی در مشخصات بین این دو گوشی است.

اگر K12x واقعاً طرح اولیه باشد، انتظار می‌رود Nord CE 4 Lite ارتقاء چشمگیری در فناوری صفحه نمایش نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. احتمالاً صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز صاف خواهد داشت. علاوه بر این، شایعه شده است که این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و حداکثر روشنایی 2100 نیت است.

تصاویر لو رفته از دستگاه حکایت از طراحی براق با فریم تخت دارد، روندی که در گوشی های هوشمند اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. به نظر می رسد که پنل عقب دارای روکش شیشه ای بوده که به ظاهر و احساس برتر می افزاید.

زمزمه های پیرامون این پردازنده کمی مرموز است. در حالی که اوپو K12x به چیپست اسنپدراگون 695 مجهز شد، شایعات حاکی از آن است که Nord CE 4 Lite ممکن است پردازنده اسنپدراگون 6s نسل 3 را که اخیراً رونمایی شده، داشته باشد. با این حال، انتظار یک جهش عملکرد شدید را نداشته باشید، زیرا هر دو چیپست معماری اصلی مشابهی دارند.

این گوشی احتمالاً در پیکربندی‌هایی با رم 8 یا 12 گیگابایتی ارائه می‌شود که قابلیت‌های مالتی تسکینگ فراوانی را ارائه می‌کند. گزینه‌های ذخیره سازی می تواند از 128 گیگابایت تا 256 گیگابایت باشد.

از نظر قابلیت‌های دوربین، Nord CE 4 Lite احتمالاً دارای لنز دوگانه در عقب است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شد. این پیکربندی باید نتایج مناسب عکاسی را به خصوص در شرایط با نور خوب فراهم کند. گفته می‌شود که در قسمت جلو این گوشی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های پرتره واضح و دقیق وجود دارد.

انتظار داریم این دستگاه دارای باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی باشد. این مدل باید به راحتی در یک روز کامل برای کاربری سنگین دوام آورد. علاوه بر این، گفته می شود این گوشی از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.

وان پلاس Nord CE 4 Lite یک میان رده جذاب

در دیگر خبرها وان پلاس هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند که بخشی از آن سری گوشی ایس است و می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

وان پلاس رسما از عرضه گوشی جدید سری Ace خود، وان پلاس Ace3 Pro، با لوگوی جدید جذاب و نوید عملکرد استثنایی خبر داد. با افزایش انتظارات، لی جی، رئیس وان پلاس چین، تیزری را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت: «همه چیز آماده است، یک جانور عملکرد، هفته آینده شما را می‌بینیم!» این بیانیه، همراه با لوگوی جدید، هیجان طرفداران وان پلاس و علاقه مندان به فناوری را برانگیخته است. همچنین نشان می دهد که این شرکت هفته آینده از این دستگاه رونمایی خواهد کرد.

لوگوی جدید سری وان پلاس Ace به طور برجسته دارای دو کلمه انگلیسی است: “ACE” و “PERFORMANCE”. این تاکید عمدی بر عملکرد با استراتژی وان پلاس برای برجسته کردن قابلیت‌های برتر دستگاه آینده‌اش مطابقت دارد. وان پلاس با تمرکز بر عملکرد، قصد دارد Ace3 Pro را به عنوان یکی از رقبای برتر در بازار گوشی های هوشمند رده بالا قرار دهد.

طراحی لوگو نه تنها برند سری Ace را تقویت می کند، بلکه زمینه را برای انتظارات مصرف کنندگان از دستگاه جدید فراهم می کند. طراحی جسورانه و ساده نشان دهنده اعتماد وان پلاس به قابلیت های Ace3 Pro است. این نشان می دهد که طراحی و سخت افزار این دستگاه باید عملکرد مناسبی را ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید