برند OnePlus در حال برنامه ریزی برای عرضه چندین دستگاه میان رده است که به زودی به عرضه CE4 خواهند پیوست. یکی از این گوشی ها OnePlus Nord 4 است که نسبت به Nord CE4 کمی ارتقا یافته است. دیگری CE4 Lite خواهد بود.

یکی از سخت افزارهای ارتقا یافته در OnePlus Nord 4 تراشه آن است. در حالی که Nord CE4 به نسل سوم پردازنده اسنپدراگون 7 مجهز شده است، Nord 4 در عوض از چیپست نسل سوم جدیدتر اسنپدراگون 7 پلاس استفاده خواهد کرد. این خبر توسط کاربری به نام منتشر شده است یوگش برار او در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشت.

مشخصات احتمالی OnePlus Nord 4 و Nord CE4 Lite

شایعات حاکی از آن است که OnePlus Nord 4 در واقع یک نسخه تغییر نام تجاری از تلفن Ace 3V خواهد بود. Ace 3V اخیراً در چین عرضه شده است. این گوشی مجهز به پردازنده نسل سوم کوالکام اسنپدراگون 7 پلاس است و دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی Full HD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است.

از دیگر مشخصات OnePlus Ace 3V می توان به رم 16/12 گیگابایتی، حافظه داخلی 512/256 گیگابایتی، دوربین سه گانه (50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 16 مگاپیکسل) و باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی اشاره کرد.

البته این برند قصد دارد یک گوشی میان رده دیگر را نیز روانه بازار کند. گوشی ای که انتظار می رود به زودی رونمایی شود، Nord CE4 Lite نام دارد که ظاهراً از پردازنده نسل اول کوالکام اسنپدراگون 6 قدرت می گیرد. تراشه آن تنها چیزی است که در حال حاضر در مورد CE4 Lite قابل جابجایی می دانیم. هر دو گوشی OnePlus Nord 4 و Nord CE4 Lite در هفته های آینده معرفی خواهند شد. تا آن زمان باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر و رسمی باشیم.

این برند به تازگی گوشی پرچمدار OnePlus 12 را روانه بازار کرده است. این دستگاه با مشخصاتی مانند تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با رم 12/16/24 گیگابایت و قدرت سخت افزاری بسیار بالایی دارد.