مرحله دوم: ویدئوی مدنظرتان را پخش کنید و روی آیکون Cast در قسمت بالا بزنید.

مرحله سوم: کمی صبر کنید تا جست‌وجو تمام شود و نام تلویزیون را در نتایج Cast مشاهده کنید، اکنون روی آن بزنید تا تصویر گوشی به صفحه‌ی تلویزیونتان منتقل شود.

دقت داشته باشید که برای اتصال راحت‌تر نباید از ابزار تغییر آی‌پی روی دستگاه‌ها استفاده کنید، اگر نیاز به این ابزار دارید بهتر است مستقیماً روی مودم راه‌اندازی و تنظیم شوند تا کل شبکه در یک تونل قرار بگیرد.

روش انتقال تصویر از گوشی روی تلویزیون سامسونگ

اگر می‌خواهید تمام گوشی اندروید خود را روی تلویزیون اصطلاحاً آینه کنید باید از ویژگی‌ای با نام Screen Mirroring کمک بگیرید. همان‌طور که نام این قابلیت نشان می‌دهد این ویژگی اساساً تمام آنچه را روی صفحه‌ی گوشی نمایش داده می‌شود به تلویزیون منتقل می‌کند و تقریباً حریم خصوصی کمتری درمقایسه‌با روش قبلی خواهد داشت.

بدین ترتیب، اگر ویدئویی را پخش کنید، ویدئو روی تلویزیون دیده می‌شود و اگر برنامه را ببندید و برنامه‌ی دیگری را باز کنید تمام فرایند روی تلویزیون نیز قابل مشاهده است. به‌طور خلاصه قابلیت Screen Mirror نمایشگر گوشی را روی نمایشگر بزرگ‌تر، آینه می‌کند. این قابلیت برای نمایش محتواهای مختلف از برنامه‌هایی که از ویژگی Cast پشتیبانی نمی‌کنند، کاربرد دارد.

برای Screen Mirroring در گوشی اندروید روی تلویزیون سامسونگ مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول: وارد بخش تنظیمات (Settings) گوشی شوید.

مرحله دوم: در صفحه تنظیمات روی گزینه Connection and sharing بزنید و در پنجره‌ی جدید نیز روی Screencast بزنید.