گوشی های سامسونگ دارای فونت های پیش فرض هستند، اما مانند هر گوشی هوشمند دیگری، می توانید این فونت ها را به دلخواه تغییر دهید. بنابراین اگر می خواهید ظاهری جذاب به تلفن همراه خود بدهید، باید بدانید که چگونه فونت ها را تغییر دهید. سامسونگ به طور پیش فرض تعدادی فونت را در قسمت تنظیمات قرار داده است که باید دانلود کنید. همچنین نرم افزارهایی در گوگل استور موجود است که با استفاده از آنها می توانید فونت های بیشتری را به صورت رایگان به تلفن همراه خود اضافه کنید. در این آموزش شما را با نحوه تغییر فونت در گوشی های سامسونگ آشنا می کنیم.

مرحله 1: وارد بخش تنظیمات شوید

بخش تنظیمات در گوشی های سامسونگ

برای شروع، به بخش “تنظیمات” بروید و گزینه “نمایش” را در صفحه جدید انتخاب کنید و به پایین بروید و روی “اندازه و سبک قلم” ضربه بزنید. از این تب می توانید اندازه فونت و ظاهر گوشی خود را تغییر دهید.

مرحله 2: تنظیمات فونت

تنظیم فونت در گوشی های سامسونگ

در صفحه باز شده گزینه Font Style را انتخاب کنید.

مرحله 3: فونت را دانلود کنید

دانلود فونت برای گوشی های سامسونگ

از صفحه جدید می توانید سبک فونت خود را تغییر دهید و یا اگر می خواهید ظاهر آن را به طور کامل تغییر دهید به تب Download Font بروید. در صفحه باز شده 5 فونت وجود دارد که می توانید هر کدام از آنها را دانلود کنید.

نکته:
برای دانلود فونت ها، باید وارد حساب سامسونگ خود شوید.

مرحله 4: نرم افزار iFont

اضافه کردن فونت با استفاده از iFont

برای افزودن فونت های مورد نظر به تلفن همراه باید علاوه بر فونت های پیش فرض موجود، نرم افزار خاصی را نصب و اجرا کنید. یکی از نرم افزارهای محبوب فونت iFont است که یکی از معروف ترین نرم افزارهای تغییر فونت گوشی های سامسونگ می باشد. این نرم افزار دارای ویژگی های جذاب با هزاران فونت و استفاده رایگان می باشد. یکی از ویژگی های مهم iFont این است که به شما امکان می دهد اندازه و رنگ متن را تغییر دهید. توسعه دهندگان این نرم افزار آپدیت های مکرری را ارائه می دهند و همین امر باعث افزایش تنوع فونت های iFont شده است.

مرحله 5: نرم افزار HiFont

با استفاده از HiFont فونت اضافه کنید

HiFont یکی دیگر از بهترین تغییر دهنده فونت برای دستگاه های سامسونگ است. این برنامه تعداد زیادی فونت رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد. استفاده از HiFont بسیار آسان است و نیازی به روت کردن دستگاه نیست. با کمک این برنامه می توانید فونت ها را مطابق میل خود تغییر دهید تا ظاهر گوشی موبایل شما منحصر به فرد شود.