iQOO 11S گوشی بعدی iQOO است که انتظار می رود در بازار چین عرضه شود. شایعه شده است که تا اوایل جولای معرفی و تا 8 جولای برای خرید در دسترس خواهد بود. در پست اخیر Weibo، یکی از مدیران ارشد Vivo تصویری زنده از iQOO 11S را به اشتراک گذاشت.

در طول شمارش معکوس 100 روزه بازی‌های آسیایی هانگژو دیروز، جیا جینگ‌دونگ، مدیرعامل Vivo به عنوان حامی رسمی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که از 23 تا 23 سپتامبر در هانگژو چین برگزار می‌شود، در مراسم امضای قرارداد شرکت کرد.

در نتیجه، ویوو جایگاه اسپانسر رسمی موبایل را برای بازی های آسیایی هانگژو به دست آورد. این همکاری شامل تایید و تبلیغ گوشی های هوشمند آینده Vivo مانند X90S و 11S در طول این رویداد است. این شرکت در پست خود در Weibo اعلامیه رسمی کرد و تصاویری از این دو گوشی هوشمند به اشتراک گذاشت.

در مورد iQOO 11S، گفته می شود که اولین گوشی هوشمند جهان با تراشه اسنپدراگون 8+ نسل دوم است. انتظار می رود این گوشی دارای مشخصات دیگری مانند صفحه نمایش 6.78 اینچی E6 AMOLED QHD+ با نرخ تازه سازی 144 هرتز با تراشه و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX866 VCS باشد. همچنین باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ 200 وات، رم تا 16 گیگابایت LPDDR5x، تا 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 و اندروید 13 با OriginOS 3.0 وجود دارد.

در اخبار دیگر، iQOO قبلاً گوشی‌های هوشمند سری Neo 8 را در چین عرضه کرده است. این مجموعه از نسل اول اسنپدراگون 8+ و Dimensity 9200+ قدرت می گیرد و شامل دو مدل استاندارد و حرفه ای می باشد.

هر دو دستگاه با حداکثر 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شدند. اکنون این برند نسخه ای با 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را برای مدل Pro منتشر کرده است. آخرین نسخه iQOO، Neo 8 Pro، با ارائه گزینه ذخیره سازی 1 ترابایتی برای اولین بار در محدوده خود، به عنوان یک دستگاه قابل توجه متمایز است. این گنجاندن قابل توجه آن را متمایز می کند زیرا هیچ دستگاه دیگری iQOO قبلاً چنین ظرفیت ذخیره سازی بزرگی دریافت نکرده است.

Neo 8 Pro در کنار یک پردازنده در سطح پرچمدار و دوربین اصلی چشمگیر سونی IMX866VCS، در رقابت تنگاتنگ با بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار است. با کمال تعجب، این گوشی هوشمند پر از ویژگی با حافظه 1 ترابایتی با قیمت مقرون به صرفه 3699 یوان (518 دلار) عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز دهید