Vivo گوشی هوشمند V27 5G را در اوایل سال جاری در هند معرفی کرد و اساساً یک نسخه تغییر نام تجاری از تلفن هوشمند Vivo S16 بود که در ابتدا فقط در چین در دسترس بود.

Vivo در حال حاضر قصد دارد نسخه V27 4G این دستگاه را در بازارهای جهانی از جمله هند عرضه کند. نسخه جدید در پایگاه داده کنسول Google Play مشاهده شده است و گزارش اخیر 91mobiles اطلاعاتی در مورد برنامه، طراحی و مشخصات آن ارائه کرده است.

طبق گزارشی که توسط 91mobiles منتشر شده است، به گفته ایشان آگاروال، یکی از کارشناسان داخلی این صنعت، V27 4G قرار است اواخر این ماه در هند عرضه شود. این گوشی هوشمند در سه رنگ سبز، شرابی و مشکی عرضه خواهد شد. رندرهای دستگاه یک طراحی صاف پشتی با دو حلقه دایره ای بزرگ را نشان می دهد که یک دوربین دوگانه و یک فلاش LED در کنار حلقه های مدور قرار دارد.

جلوی گوشی دارای طراحی ناچ برای عکس های سلفی است، در حالی که پنل نمایشگر دارای حاشیه قابل توجهی در پایین است. V27 4G بدنه پشتی پلاستیکی دارد و دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور (با حسگر اثر انگشت داخلی) در سمت راست قرار دارند.

گفته می شود V27 4G دارای صفحه نمایش 6.64 اینچی IPS LCD FHD+ با حداکثر روشنایی 600 نیت است. از نظر سخت افزاری، این دستگاه از پردازنده MediaTek Helio G85 قدرت می گیرد. از نظر حافظه، V27 4G با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، کاربران می توانند رم مجازی را تا 6 گیگابایت افزایش دهند.

V27 4G روی پوسته سفارشی Funtouch OS 13 مبتنی بر Android 13 اجرا خواهد شد. در قسمت جلوی دوربین، این دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی است. برای سلفی و چت تصویری، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو وجود خواهد داشت.

V27 4G با ابعاد 164 x 76.2 x 8 میلی متر و وزن 190 گرم، طراحی شیک و سبکی را ارائه می دهد. این باتری از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند که امکان شارژ سریع و راحت باتری را فراهم می کند. علاوه بر این، دستگاه دارای استاندارد IP54 است که سطح خاصی از محافظت در برابر پاشش آب و گرد و غبار را فراهم می کند.

در اخبار مرتبط، ویوو در حال کار بر روی دستگاه جدیدی به نام Y27 5G است. این دستگاه قبلاً در Geekbench، کنسول Google Play مشاهده شده است و توسط EEC تأیید شده است. اکنون این گوشی هوشمند گواهی NBTC را دریافت کرده است. طبق این لیست، شماره مدل V2302 متعلق به گوشی هوشمند Y27 5G است. به غیر از تعیین شماره مدل و نام، لیست جزئیات بیشتری را فاش نمی کند. همانطور که گفته شد، تقریباً تأیید شده است که این دستگاه به زودی در تایلند عرضه خواهد شد.

بر اساس مشخصات فاش شده، گمانه زنی هایی وجود دارد که Vivo Y27 5G به طور بالقوه می تواند یک نسخه تغییر نام تجاری از Y36 5G باشد. در صورت صحت، انتظار می رود Y27 5G دارای صفحه نمایش 6.64 اینچی FHD+ LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز باشد. از نظر تنظیمات دوربین، دستگاه احتمالا دارای یک سیستم دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های تصویری تعبیه شده است.

علاوه بر قابلیت های تصویربرداری، Y27 5G همچنین شایعه شده است که دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. همچنین انتظار می رود این دستگاه از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی کند. در اخبار دیگر، تحولات اخیر حاکی از آن است که این شرکت ممکن است در ماه جولای از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی کند. جالب اینجاست که V29 تاییدیه NBTC تایلند را دریافت کرده است که نشان می دهد عرضه آن در آینده نزدیک است.

منبع

به این پست امتیاز دهید