فاصله زیادی با رویداد Samsung Unpacked نداریم. این رویداد رونمایی از ساعت های هوشمند جدید و احتمالا حلقه گلکسی خواهد بود. پیش از عرضه، 91Mobiles مشخصات و قیمت ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ را فاش کرده است.

ظاهرا قیمت گلکسی واچ 7 در نسخه 40 میلی متری بین 299 تا 310 دلار خواهد بود. قیمت گلکسی واچ 6 در نسخه 40 میلی متری در زمان عرضه 299 دلار بود.

گلکسی واچ اولترا احتمالا بین ۶۹۹ تا ۷۱۰ دلار قیمت خواهد داشت که آن را به گران ترین ساعت هوشمند سامسونگ تبدیل می کند. گفته می شود Watch Ultra از تیتانیوم درجه 4 در ساختار بدنه خود استفاده می کند و به لطف گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

شایعه شده است که گلکسی واچ 7 در سه رنگ خاکستری، سفید و سبز عرضه خواهد شد. Galaxy Watch Ultra احتمالا در رنگ خاکستری تیتانیوم با پنج رنگ مختلف برای نوار سیلیکونی عرضه خواهد شد.

سامسونگ اخیراً Galaxy Watch FE را معرفی کرده است که فقط در مدل 40 میلی متری عرضه می شود و دارای صفحه نمایش 1.9 اینچی OLED و پردازنده Exynos W920 به همراه 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت ساعت هوشمند مذکور ۱۹۹ دلار برای مدل بلوتوث و ۲۵۰ دلار برای مدل LTE است.