سامسونگ احتمالاً جانشین پرچمدار گلکسی زد فولد 5 را در فصل تابستان عرضه خواهد کرد. شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش خارجی گسترده تری است که می توان از آن در حالت تا شدن استفاده کرد. حال اطلاعاتی از طراحی صفحه عریض این گوشی فاش شده است.

علاوه بر بزرگتر بودن نمایشگر گلکسی زد فولد 5، نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد 6 احتمالا دارای گوشه های مربعی با گوشه های تیزتر است.

از زمان عرضه سری گوشی های گلکسی زد فولد، این گوشی ها عمدتا زبان طراحی مشابهی داشته اند. تمامی محصولات این سری با صفحه بیرونی باریک، بلند و گرد ارائه می شوند. با این حال، به نظر می رسد که گلکسی زد فولد 6 با یک صفحه نمایش خارجی کمی عریض تر با گوشه های مربع عرضه خواهد شد. منبع دانش به اصطلاح جهان یخی وی تصویری از محافظ صفحه نمایش این گوشی را به اشتراک گذاشته است که در ادامه مشاهده می کنید.

اندازه احتمالی صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فولد 6 نسبت به نسل قبل

این منبع ادعا می کند که صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فولد 6 حدود 60.2 میلی متر عرض خواهد داشت. در مقایسه، عرض خارجی صفحه نمایش Galaxy Z Fold 5 حدود 57.4 میلی متر است. بنابراین Galaxy Z Fold 6 احتمالاً از نظر اندازه کلی شبیه Z Fold 5 خواهد بود، اما فضای قابل استفاده بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تصویر فعلی نیز نشان می دهد که صفحه بیرونی این گوشی حاشیه های نازک تری در اطراف خود خواهد داشت. شایان ذکر است که این محافظ ها از فروشندگان شخص ثالث هستند. بنابراین، هنوز نمی توان آنها را به طور قطعی نقل کرد.

سامسونگ هنوز به طور رسمی اخباری در مورد Z Fold 6 منتشر نکرده است. با این حال، شایعات حاکی از آن است که Galaxy Z Fold 6 می تواند در رویداد آینده Unpacked سامسونگ (اواسط ژوئیه 2013) رونمایی شود. تا آن زمان احتمالا اخبار و شایعات مختلفی در مورد این گوشی تاشو خواهیم شنید.