وان پلاس Ace 2 Pro قرار است در تاریخ 16 آگوست معرفی شود. بر اساس گزارش‌های قبلی، این گوشی هوشمند به گونه‌ای توسعه یافته است که یک نسخه مقرون‌به‌صرفه از OnePlus 11 باشد. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، تیزر جدیدی به صورت آنلاین منتشر شده که نشان می‌دهد وان پلاس Ace 2 pro از پروتکل Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند.

طبق این پست، متوجه شدیم که Ace 2 Pro جدید به پروتکل Wi-FI 7 مجهز خواهد شد که سرعت وای فای بسیار سریع‌تری و پهنای باند افزایش می‌دهد و باعث شده دستگاه با سرعت کامل شبکه کار کند. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که Wi-Fi 7 هنوز به طور رسمی منتشر نشده است، اما طبق تیزر، OnePlus Ace 2 Pro یک گوشی هوشمند آینده بوده که از Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند.

Wi-Fi 7 هفتمین نسل از Wi-Fi است و گفته می شود که چهار برابر سریعتر از نسل قبلی خود، Wi-Fi 6E، با کاهش تاخیر، افزایش ظرفیت و افزایش پایداری است. تأخیر کاهش یافته و قابلیت اطمینان بهبود یافته به برنامه های در حال ظهور مانند VR / AR، بازی های آنلاین، دفتر از راه دور و رایانش ابری کمک می کند. طبق گزارش های قبلی، Wi-Fi 7 ممکن است در اواخر سال 2024 عرضه شود.

گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که Ace 2 Pro می‌تواند دارای یک پنل اولد 6.74 اینچی با رزولوشن 1.5K با نرخ نوسازی 120 هرتز باشد که توسط باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 150 وات پشتیبانی شود. طبق شایعات، این دستگاه دارای تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 به همراه 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 است. گفته می شود این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده که با دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی برای تجربه عکاسی پریمیومی همراه است.

وان پلاس Ace 2 Pro با مشخصات بزرگ

در اخباری مرتبط وان پلاس Nord CE 3 اولین بار در ماه جولای معرفی شد. اکنون، این دستگاه برای خرید دردسترس بوده و مشتریان می توانند آن را تهیه کنند. یک گوشی برجسته از برند چینی که مشخصات کلیدی جذابی دارد. Nord CE 3 با قیمت اولیه 26999 روپیه برای نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. در همین حال، نسخه 12گیگ رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی 28,999 روپیه است. جدیدترین گوشی Nord برند چینی در حال حاضر برای خرید دردسترس است.

OnePlus همچنین پیشنهادهای ویژه ای را برای Nord CE 3 ارائه می دهد. این برند برای خرید Nord CE 3 تخفیف 2000 روپیه ای به ارمغان می آورد. خریداران همچنین می توانند از 2000 روپیه تخفیف اضافی برای پیشنهادات مبادله آمازون استفاده کنند.

Nord CE 3 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Fluid AMOLED با وضوح Full HD+، نرخ نوسازی 120 هرتز و HDR10+ است. این دستگاه به تراشه کوالکام Snapdragon 782G مجهز شده و با رابط کاربری OxygenOS 13.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 ارائه می شود. در بخش سخت افزاری، یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی داشته که از شارژ سریع 80 واتی نیز پشتیبانی می کند. قسمت عقب دارای یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی است، در حالی که جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گنجانده شده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه می‌توان به استاندارد ضداب IP54، صدای Dolby Atmos و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید