اپل به تازگی Vision Pro را معرفی کرده است، یک محصول کاملاً جدید که ورود خود را به بازار هدست های VR/AR نشان می دهد. اما با گوشی‌های جدید، به نظر می‌رسد تغییرات قابل توجهی نیز در سری محبوب آیفون‌ها برای اطمینان از ثبات ایجاد خواهد شد.

به گفته تحلیلگر مشهور مینگ چی کو، غول کوپرتینویی در تلاش است تا مدل های آینده آیفون خود را بهتر با هدست ویژن پرو ادغام کند. برای این منظور، ظاهراً این شرکت به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری را برای آیفون‌های آینده خود منتشر خواهد کرد. با توجه به اینکه این برند به طور یکپارچه محصولات را در چندین پلتفرم، از iPhone، iPad، MacBook و موارد دیگر به هم متصل می کند، این حرکت تعجب آور نیست.

کو گفت که اپل ممکن است به زودی فناوری Wi-Fi 7 و UWB (Ultra Wideband) را به مدل های آینده آیفون خود بیاورد. این به آنها کمک می کند تا با هدست جدید ویژن پرو بهتر کار کنند. به عبارت دیگر، آیفون 15 احتمالاً با یک تراشه Ultra Wideband ارتقا یافته عرضه خواهد شد تا اتصال پایدار و بدون درز را با آخرین محصول در اکوسیستم اپل تضمین کند. کو ادعا می کند که آیفون های جدید با نسخه بهبود یافته تراشه U1 عرضه خواهند شد. برای کسانی که نمی دانند، این چیپست UWB برای اولین بار در آیفون 11 معرفی شد.

تراشه جدید و بهبود یافته حتی به بهبود ویژگی‌های مختلف موجود مانند AirDrop، Find My و غیره کمک می‌کند. اما مزیت اصلی تراشه U1 به ​​روز شده، ادغام بهتر با هدست ویژن پرو است. علاوه بر این، Kuo همچنین معتقد است که آیفون 16 اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که از Wi-Fi 7 استفاده می کند. این فناوری بی سیم سرعت بالاتر و بسیاری از مزایای دیگر را ممکن می کند. این برای تجربه بهتر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بسیار مهم است. به طور کلی، حتی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این فناوری یکپارچگی بهتری را در چندین پلتفرم ارائه دهد.

در اخبار مرتبط، گوشی‌های هوشمند در طول سال‌ها نازک‌تر شده‌اند و مدل‌های گران‌تر حتی از موادی استفاده می‌کنند که به حس برتر آن‌ها می‌افزایند. با این حال، آنها دستگاه ها را بسیار مستعد خراش و فرورفتگی می کنند، آیفون اپل یکی از نمونه های آن است. اما پتنت جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد اپل در حال آماده سازی آیفونی با بدنه مقاوم برای آینده نزدیک است.

این غول کوپرتینویی اخیرا پتنت جدیدی با عنوان “کامپوزیت های فضایی” در USPTO ثبت کرده است.

منبع

به این پست امتیاز دهید