هم‌زمان با برگزاری مسابقات ۲۴ ساعته لمانز، شرکت کادیلاک دو نسخه‌ی ویژه‌ی CT5-V Blackwing Le Monstre و CT4-V Blackwing Petit Pataud را برای ادای احترام به سابقه‌ی درخشان خود در این مسابقات رونمایی کرد.

طراحی سفارشی و رنگ‌بندی‌های جدید و نشان نسخه‌ی تولید محدود از ویژگی‌های دو خودرو جدید کادیلاک هستند. CT5-V Blackwing Le Monstre از خودرو مسابقه‌ای کادیلاک در سال ۱۹۵۰ با همین لقب الهام گرفته شده است.

نمای بیرونی این خودرو با رنگ خاص خاکستری براق Magnus Metal Frost و تزیینات فیبر کربنی آبی Stormhawk Blue پوشانده شده است. در داخل کابین شاهد تزیینات آبی و شماره تاریخی 2 هستیم که روی پشتی صندلی‌ها و رکاب‌های درِ خودرو حک شده است.

عبارت‌های Le Monstre و 75 Years نیز در هر گوشه‌ی کابین حک شده‌اند. زیر کاپوت این هیولای زیبا، پیشرانه‌ی قدرتمند ۸ سیلندر سوپرشارژدار ۶٫۲ لیتری با ۶۶۸ اسب‌بخار قدرت قرار دارد.

CT4-V Blackwing Petit Pataud نیز از اولین حضور کادیلاک در مسابقات لمانز در سال ۱۹۵۰ الهام گرفته شده و نام آن برگرفته از خودرو مسابقه‌ای Series 61 با همین لقب است.

CT4-V Blackwing Petit Pataud رنگ‌بندی مشابهی با مدل CT5-V در بیرون خودرو دارد؛ اما با این تفاوت که از شماره‌ی تاریخی 3 و چرم مشکی در داخل کابین بهره می‌برد. این خودرو به موتور ۶ سیلندر ۳٫۶ لیتری توربو دوگانه با ۴۷۲ اسب‌بخار قدرت مجهز شده است.

هر دو خودرو خاص کادیلاک نشان‌هایی درون کابین دارند که تعداد محدود تولید آن‌ها را یادآورد می‌شود. تنها ۱۰۱ دستگاه از CT5-V و ۵۰ دستگاه از CT4-V تولید خواهد شد. کادیلاک هنوز قیمت نهایی این دو نسخه‌ی ویژه را اعلام نکرده است؛ اما قیمت پایه‌ی CT5-V Blackwing برای سال ۲۰۲۵ از حدود ۹۵,۰۰۰ دلار و CT4-V Blackwing از ۶۳,۰۰۰ دلار آغاز می‌شود.