مدل‌های الکتریکی کادیلاک نام‌گذاری الفبایی معمول را با القابی خاص که به عبارت «iq» ختم می‌شوند، عوض کرده‌اند.

هرچند تا‌به‌حال تنها مدل Lyriq از این خانواده توانسته به تولید برسد؛ اما همانطور که برند لوکس شرکت جنرال موتورز به‌سرعت گسترش می‌یابد، این شرکت همراه با مدل تولید محدود و پرچمدار دست‌ساز Celestiq، از SUV‌-‌های الکتریکی دیگری چون مدل تمام‌سایز Escalade IQ و ساب‌کامپکت Optiq پرده‌ برداشته است. حال، نوبت به مدل ۲۰۲۶ کادیلاک Vistiq رسیده است تا به این صف بپیوندد.

اولین نگاه به Vistiq

از آنجایی که کادیلاک Vistiq را می‌توان یک SUV سه‌ردیفه‌ی خوش‌استایل دانست، نگاه کردن به آن بر چشم‌ها آسان است. به گفته‌ی کادیلاک، این خودرو جایی بین مدل میان‌سایز Lyriq و مدل بزرگ‌تر Escalade IQ قرار می‌گیرد.

درحال حاضر اطلاعاتی از ابعاد Vistiq در دست نیست؛ اما با نگاهی بر اندک اطلاعات منتشر شده و آنچه که در تصاویر می‌بینیم، اندازه‌اش شبیه به SUV میان‌سایز سه‌ردیفه‌ی بنزینی XT6 SUV خواهد بود که طولی برابر ۵۰۴ سانتی‌متر، عرضی برابر ۱۹۶ سانتی‌متر و ارتفاعی برابر ۱۷۷ سانتی‌متر داشت.

با قضاوت بر اساس دو تصویری که کادیلاک از Vistiq منتشر کرده است، به لطف بلندی طاق خودرو، فضای کافی برای سرهای سرنشینان سه‌ ردیف وجود خواهد داشت. کناره‌های هموار بدنه‌ی آن نیز دستگیره‌های بیرون جهنده را در خود جای داده‌اند.