وان پلاس در نظر دارد بزودی گوشی رده بالا ایس 3 پرو خود را معرفی کند. گوشی که مشخصات کلیدی بزرگی داشته و در نوع خود مدلی برجسته است.

ما می توانیم انتظار داشته که وان پلاس ایس 3 پرو خیلی زود رونمایی شود، زیرا جعبه آن به صورت آنلاین افشا شده است. انتظار می رود این گوشی در چین عرضه شده و در اوایل ماه جولای به فروش می رسد.

سری “OnePlus Ace” به دلیل عملکرد قدرتمند خود شناخته شده هستند در حالی که در بخش دوربین چندان عالی نیستند. انتظار می رود وان پلاس Ace 3 Pro با چیپست Snapdragon 8 Gen 3 عرضه شود.جعبه گوشی لو رفته در واقع این را تایید می کند.

اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی به صورت آنلاین منتشر شده و بروزرسانی خبری اخیر جعبه گوشی آینده را نشان داده است. این گوشی در بسته بندی کلاسیک قرمز رنگ OnePlus عرضه می شود و برچسب روی جعبه نسخه 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایتی و وجود چیپست Snapdragon 8 Gen 3 را تأیید می کند.

به طور معمول، گوشی های سطح پایه یا میان رده دارای باتری های بزرگ هستند، اما به نظر می رسد وان پلاس در حال برنامه ریزی چیزی متفاوت با Ace 3 Pro است. با وجود چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3، این گوشی با باتری 6100 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. این باتری بزرگ توسط CATL  تولید خواهد شد. همانطور که در گوشی‌های قبلی OnePlus دیده‌ایم، این دستگاه دارای یک باتری دو سلولی است که هر سلول دارای ظرفیت 2970 میلی‌آمپر ساعت است که ظرفیت کل 5940 میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت معمولی آن 6100 میلی‌آمپر ساعت است.

وان پلاس ایس 3 پرو با قدرت سخت افزاری بالا

در دیگر خبرها شرکت وان پلاس هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین شاهد عرضه تبلت های همین برند نیز هستیم.

لی جی، رئیس وان پلاس چین، اخیراً در پست Weibo در مورد وان پلاس پد 2 آینده صحبت کرده است. به گفته او، پد 2 اولین‌های صنعت را به ارمغان خواهد آورد. ما در جلسه ای با شرکای اینترنت اشیا بودیم. آنها بسیاری از محصولات منحصر به فرد را در بسیاری از صنایع ایجاد کرده اند. با این حال، او خودش چیز زیادی در مورد محصول فاش نکرد.

طبق شایعات اخیر، پد 2 با چهار پیکربندی ذخیره سازی 8 گیگابایت رم+ 128 گیگابایت، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت و 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی و دو رنگ خاکستری فضایی و سبز خاکی تازه عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات فاش شده، ممکن است در همین ماه معرفی شود.

وزن دستگاه 585 گرم است که در مقایسه با وان پلاس پد 552 گرمی که در آوریل سال گذشته عرضه شد، کمی سنگین تر است. OnePlus Pad 2 پیشتر با مدل “OP2404” روی Geekbench ظاهر شده است که تأیید می کند دارای تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 3 است. این دستگاه مطمئناً در عملکرد نسبت به رقبای خود برتری خواهد داشت. همانطور که رئیس این شرکت اشاره کرد، این دستگاه می تواند دارای ویژگی های نرم افزاری خاصی باشد که از قدرت خام بهره می برد.

در مقایسه، OnePlus Pad سال گذشته دارای چیپست 4 نانومتری Dimensity 9000 بود، یک چیپست پرچمدار که در اواخر سال 2021 عرضه شد.

چیپست Snapdragon 8 Gen 3 دارای هسته Cortex-X4 با فرکانس 3.3 گیگاهرتز، 5 هسته Cortex A720 و 2 هسته Cortex A-520 کارآمد با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است. این تبلت دارای پردازنده گرافیکی Adreno 750 بوده و چیپ به ترتیب در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench به بیش از 2000 و 7000 امتیاز می رسد که کمی کمتر از Dimensity 9300 است.

در سایر مشخصات احتمالا یک صفحه نمایش 12.1 اینچی 3K (3000 در 2120) LCD خواهید دید که تراکم پیکسلی 304PPI دارد و به حداکثر روشنایی 900 نیت می رسد. گزارش شده که این دستگاه دارای باتری 9510 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی است که دقیقاً مشابه مدل قبلی است. از آنجایی که SD 8 Gen 3 از Dimensity 9000 قدرتمندتر است و همچنان مبتنی بر فرآیند 4 نانومتری است، جالب است که ببینیم عمر باتری Pad 2 در مقایسه با نسل قبلی خود چگونه است در حالی که اولین‌های صنعت را معرفی می‌کند.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید