سامسونگ گلکسی A15 مدل 4G بار دیگر به صورت آنلاین رویت شد. این بار، مدل در یک پلتفرم بنچمارک محبوب یافت شد که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرد. گوشی میان رده آینده غول فناوری کره جنوبی در GeekBench رویت شد.

با نگاهی به لیست بنچمارک، به نظر می رسد این دستگاه یک گوشی مقرون به صرفه 4G باشد. دستگاه به تراشه مدیاتک هلیو G99 مجهز شده که با 4 گیگابایت رم همراه شده است. با این تراشه دستگاه موفق شد در تست تک هسته ای 743 امتیاز و در تست چند هسته ای 2005 امتیاز کسب کند.

علاوه بر این، گوشی هوشمند دارای رابط کاربری سفارشی One UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 است. متأسفانه، این شرکت هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد مدل جدید Galaxy A15 4G فاش نکرده است. اگرچه پیشتر رندرهای لو رفته از این دستگاه را پوشش داده بودیم که طراحی آن را فاش کرد. این تایید می‌کند که دوربین سه‌گانه در عقب ارائه می‌شود، در حالی که در جلو یک حفره وجود دارد. سال گذشته، این شرکت گلکسی A14 را در مدل های 4G و 5G معرفی کرد.

به عبارت دیگر، سامسونگ الکترونیکس احتمالا این مدل را در دو نوع نیز معرفی خواهد کرد. مدل 5G احتمالاً با قیمت بالاتری عرضه خواهد شد. در سال 2022، مدل 5G گلکسی A14 با چیپ Dimensity 700 ، حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. در قسمت عقب یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی وجود دارد و انرژی دستگاه توسط یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

بنابراین می‌توانیم انتظار مشخصات مشابهی را در گلکسی A14 داشته باشیم، به جز تراشه 5G.

گوشی Galaxy A15 4G در نزدیکی

در دیگر خبرها اخیراً سامسونگ دستگاه‌های Fan Edition خود شامل گوشی هوشمند S23 FE، هدفون Galaxy Buds FE و دو تبلت به نام‌های S9 FE و S9+ FE را معرفی کرد. در حالی که جدیدترین محصولات اضافه شده به سری Tab S9 گزینه رده بالا هستند، این برند کره جنوبی اکنون بی سر و صدا تبلت مقرون به صرفه ای را با نام Galaxy Tab A9 در بازارهای امارات متحده عربی و گواتمالا عرضه کرده است.

این تبلت به عنوان جانشین گلکسی تب A8 که در سال 2021 معرفی شد، وارد بازار می شود. Galaxy Tab A9 در فهرست آمازون امارات متحده عربی و سامسونگ گواتمالا قرار گرفته است. این مدل به صفحه نمایش 8.7 اینچی با رزولوشن 800 در 1340 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز است. در بخش صوتی، Galaxy Tab A9 به بلندگوهای دوگانه  Dolby Atmos و پشتیبانی از صدای سه بعدی مجهز شده است.

سامسونگ Galaxy Tab A9 دارای فرم فاکتور جعبه ای با یک بدنه فلزی است. پنل عقب دارای یک دوربین تک لنز دایره ای در عقب می باشد. سامسونگ گلکسی تب A9 در بخش سخت افزاری به چیپست مدیاتک هلیو جی 99 مجهز شده است. این دستگاه تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. جزئیات باتری این تبلت فاش نشد. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه به سیستم عامل اندروید 13 با ویژگی‌هایی مانند تقسیم صفحه نمایش مالتی تسکینگ، اشتراک‌گذاری سریع، همگام‌سازی خودکار و غیره اجرا می‌شود.

تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 در رنگ‌های نقره‌ای، گرافیتی و دریایی عرضه می‌شود. از 699 درهم (190 دلار) در آمازون امارات و (191 دلار) در سامسونگ گواتمالا شروع می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید