اکثر پنکه هایی که این روزها در بازار به فروش می رسد ساخت ایران است. پنکه سانی، پنکه پارس خزر، پنکه جی پاس از پرطرفدارترین پنکه های موجود در بازار کشورمان هستند. از طریق فیلترها می توانید محصولات رومیزی، ایستاده، سقفی و دیواری را مشاهده کنید. علاوه بر این، ویژگی هایی مانند چرخش معکوس، حرکت خودکار، نوع کلید و تایمر به شما کمک می کند تا گزینه های مورد نظر خود را راحت تر پیدا کنید.

این روزها پنکه های ایستاده محبوب خریداران بوده و با پایه های معمولاً قابل تنظیم اکثر محصولات وارد شده به این بخش را تشکیل می دهند.

ماموریت ما در بخش محصولات زومیت ارائه یک سفر کامل از یافتن گزینه ها، مقایسه، خرید راهنماها، پاسخ به سوالات و سردرگمی ها و در نهایت منجر به فروشندگان قابل اعتماد است. لطفا اگر شما نیز از هر یک از فن ها یا محصولات موجود در قسمت محصولات زومیت استفاده می کنید، نظر و بررسی خلاصه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

قیمت پنکه در زومیت در روز چندین بار از فروشگاه های اینترنتی معتبر به روز می شود تا شما تصور درستی از گزینه های مختلف داشته باشید.

مقایسه طرفداران با یکدیگر

صفحه مقایسه طرفداران

زمانی که وارد صفحه هر محصول می شوید، زومیت محصولات مشابهی را که سایر کاربران با محصول مورد نظر شما مقایسه کرده اند به شما نشان می دهد.

بد نیست قبل از خرید رقبا را بشناسید. با کلیک بر روی مقایسه ها در صفحه محصول، به صفحه اختصاصی مقایسه محصول هدایت می شوید و می توانید تا چهار محصول را در کنار هم مقایسه کنید.

شاید مقایسه به شما در تصمیم گیری نهایی کمکی نکند. در این شرایط ما و سایر کاربران زومیت شما را برای انتخاب بهترین گزینه در قسمت نظرات هر محصول راهنمایی می کنیم.