آنر، یکی از زیرمجموعه های سابق هوآوی، در حال بررسی ایده اضافه کردن مدل های گوشی های بزرگ به گوشی های هوشمند است. ژائو مینگمدیرعامل آنر در کنگره جهانی موبایل شانگهای 2023 گفت که گوشی‌های هوشمند به مظهر سیستم‌های محاسباتی، فناوری‌های ارتباطی، فناوری‌های نمایشگر و پلت‌فرم‌های هوش مصنوعی تبدیل شده‌اند و اساساً انواع خدمات را در یک مکان ارائه می‌کنند.

مینگ گفت: توسعه سریع هوش مصنوعی و فناوری ارتباطات، عصر جدیدی از نوآوری در صنعت موبایل را برای ایجاد امکانات بی پایان آغاز کرده است. آنر متعهد است از این فرصت ها استفاده کند و قابلیت های گوشی های هوشمند را به طور مداوم بهبود بخشد.

به گفته مینگ، آنر به طور فعال هوش مصنوعی را به سرویس های مختلف اضافه می کند و احتمالاً در نهایت مدل های زبان اصلی را مستقیماً در دستگاه های خود معرفی خواهد کرد.

مدیرعامل Honor با اشاره به تکامل فناوری ارتباطی از 1G به 5G در پنج دهه گذشته و کوچک شدن مرز بین دنیای فیزیکی و دیجیتالی، گفت که او و اعضای تیمش متعهد به بهینه‌سازی روش‌های ارتباطی ما برای ارائه اطلاعاتی هیجان‌انگیز هستند. تجربه ی کاربر. او همچنین اعلام کرد که آنر به زودی کنفرانسی را برای رونمایی از گوشی پرچمدار تاشو Honor Magic V2 در پکن برگزار خواهد کرد.