اتریوم در آستانه جهش؟ شمشیر دو لبه راه‌اندازی ETF اسپات

اتریوم در کانون توجهات:

نگاه‌ها به اتریوم دوخته شده است. خبر راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم تا پایان تابستان توسط گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، هیجان زیادی را در بازار ایجاد کرده است.

تقاضای انفجاری:

به دنبال انتشار این خبر، شاهد افزایش تقاضای چشمگیر برای اتریوم بوده‌ایم. جولیو مورنو، رئیس بخش تحقیقات کریپتوکوانت، گزارش می‌دهد که هولدرهای بلندمدت اتریوم دیروز 298 هزار واحد ETH خریداری کرده‌اند که دومین خرید روزانه بزرگ در تاریخ این ارز دیجیتال به شمار می‌رود.

رکوردشکنی در راه؟

این حجم از خرید تنها 13 هزار واحد ETH با رکورد بیشترین خرید روزانه اتریوم که در 11 سپتامبر 2023 ثبت شده بود، فاصله دارد.

اعتماد در حال بازگشت:

رشد تقاضا نشان‌دهنده اعتماد و علاقه رو به رشد سرمایه‌گذاران بلندمدت به اتریوم است. این موضوع حتی با وجود اصلاح بیش از 9 درصدی قیمت اتریوم در 7 روز گذشته، قابل توجه است.

نبرد در محدوده حمایتی:

با وجود اخبار مثبت، قیمت اتریوم هنوز نتوانسته واکنشی مناسب نشان دهد. گویا گاوها قدرت کافی برای عبور از مقاومت 4 هزار دلاری را ندارند و در حال حاضر این ارز دیجیتال در حوالی سطح حمایتی کلیدی 3500 دلاری معامله می‌شود.

دوراهی پیش رو:

آیا راه‌اندازی ETF اسپات می‌تواند جرقه جهش اتریوم را بزند؟ یا این شمشیر دو لبه، صرفاً هیجانی مقطعی ایجاد خواهد کرد و در نهایت شاهد افت قیمت خواهیم بود؟

به این پست امتیاز بدید