یک حقیقت اجتماعیشبکه اجتماعی متعلق به «دونالد ترامپ» در حال برنامه ریزی یک سرویس است پخش زنده تلویزیونی با تمرکز بر “شبکه های خبری” و “کانال های مذهبی”. این سرویس همچنین بر روی “محتوای متوقف شده” یا “در خطر قطع شدن” تمرکز خواهد کرد.

گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که سرویس پخش زنده در سه فاز راه اندازی می شود که فاز اول آن شامل شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) می شود. CDN، مانند آنهایی که توسط Cloudflare و Akamai اداره می شوند، سرویسی است که وب سایت ها برای بارگذاری سریعتر صفحات وب به آن متکی هستند.

TMTG توضیح می‌دهد که CDN آن مستقل از غول‌های فناوری عمل می‌کند، اما نیازی به پیروی از قوانین شرکت‌های دیگر ندارد.

راه اندازی سرویس تلویزیون زنده حقیقت اجتماعی ترامپ

پس از راه اندازی، این CDN راه خود را به اپلیکیشن موبایل و نسخه وب پلتفرم پخش زنده Truth Social خواهد رساند. پس از آن برنامه مستقل این سرویس برای موبایل و تبلت راه اندازی می شود و در نهایت این سرویس به مشترکین تلویزیون ارائه می شود. دوین نونز، مدیر عامل Truth Social، در بیانیه این شرکت توضیح داد که این سرویس استریم یک “سکوی تضمینی” برای محتوای خبری و سرگرمی خواهد بود که “توسط سایر کانال ها و سرویس های ارائه محتوا مورد تبعیض قرار گرفته است.”

TMTG همچنین خاطرنشان کرد که شش ماه است که سرویس استریم خود را بر روی پلتفرم های وب و iOS آزمایش کرده و “مرحله تحقیق و توسعه خود را به پایان رسانده است.”

Truth Social ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ که ظاهراً پیشنهاد خرید آن را به ایلان ماسک داده بود، حدود 79 میلیون سهام این شرکت را در اختیار دارد. با این حال، سهام این شرکت در این هفته در بحبوحه فروش گسترده و گزارشی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار که ترامپ را “خطری” برای شرکت خوانده بود، سقوط کرد.