به گزارش روابط عمومی ایرانسل، جشنواره تابستانی لنز تا 10 شهریور ماه 1402 ادامه دارد و جوایز آن به صورت ماهانه بر اساس قرعه کشی در بین کاربرانی که بیشترین دقایق مشاهده مستمر را داشته باشند، اهدا می شود. بر این اساس، حداقل زمان تماشای بدون وقفه برای کسب امتیاز در این جشنواره 10 دقیقه است و به ازای هر 30 دقیقه مشاهده محتوا در لنز، کاربران 40 امتیاز کسب می کنند.

تلویزیون اینترنتی، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این جشنواره را در فصل تابستان برای کاربران خود در نظر گرفته است، بنابراین کاربرانی که بیشترین دقایق مشاهده مداوم را در وب سایت و اپلیکیشن لنز داشته باشند، جوایزی از جمله پلی استیشن 5، گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21FE، لباس تیم های بارسلونا و رئال مادرید و جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده شبکه 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های نسل پنجم در ایران است که کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده و به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش زنده ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده از شبکه سه و یا در هر زمان در منزل، از طریق تلفن همراه و …) به صورت رایگان از طریق تلفن همراه دسترسی داشته باشند.