Huawei Pure 70 Ultra از قابلیت ارتباط ماهواره ای استفاده می کند. این ویژگی امکان ارسال و دریافت پیام های متنی و ویدیویی را حتی در مناطق بدون شبکه ارائه می دهد.

بروس لی، مدیر ارشد فناوری گروه تجاری دستگاه های هواوی، نحوه عملکرد این ویژگی جدید را نشان می دهد. لی گفت که قابلیت انتقال ماهواره‌ای به برنامه Changlian هواوی متکی است. کاربر می تواند از طریق لینک ماهواره ای تصویری را برای مخاطبان خود ارسال کند. طرف مقابل می تواند از برنامه Changlian برای دریافت عکس استفاده کند.

لی همچنین گفت که کاربرانی که اپلیکیشن Changlian را ندارند فقط پیامک دریافت خواهند کرد. تصویر ارسالی چندین فرآیند فشرده سازی فشرده را طی می کند.

هواوی

هواوی در ویدئویی نشان داد که چگونه ارتباطات ماهواره ای دو طرفه در Pure 70 Ultra در شرایط بحرانی کمک می کند. کاربران می توانند به راحتی یک مکان یا پیام را از طریق ماهواره برای نجات ارسال کنند.

پرچمدار سری Pure 70 حتی به شما امکان می دهد پیامی را که قبلاً به صورت رایگان ارسال شده است ویرایش کنید. کاربران می توانند پیام های مهم را ارسال و دریافت کنند یا حتی در مکانی بدون شبکه تلفن همراه تماس بگیرند.

Huawei Pura 70 Ultra همچنین از ارتباطات بی سیم پیشرفته برای تجربه ارتباط بهتر، پایدار و قوی در شرایط سیگنال ضعیف پشتیبانی می کند.