با همان Apple ID وارد شوید: این روش روش دیگری برای استفاده از Apple ID یکسان در دو گوشی است که به شما امکان دانلود و همگام سازی برنامه ها، موسیقی، کتاب ها و غیره را می دهد. در هر دو دستگاه با این حال، اگر از همان Apple ID استفاده می‌کنید، پیام‌ها، عکس‌ها، گزارش تماس‌ها و سایر اطلاعات شخصی شما با گوشی دیگر به اشتراک گذاشته می‌شود، و اگر این مورد را دوست ندارید، می‌توانید به راحتی از بارگذاری برخی اطلاعات در هنگام بارگذاری جلوگیری کنید. در دستگاه جدید وارد حساب خود شوید. .

چگونه دو آیفون را به یک حساب iCloud تقسیم کنم؟

اگر روی دو گوشی از Apple ID یکسان استفاده می کنید و می خواهید آنها را از هم جدا کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

دانلود خودکار را خاموش کنید: این از بارگیری برنامه های شما در دستگاه دیگری جلوگیری می کند. برای انجام این کار، به تنظیمات، سپس iTunes & App Store بروید و دانلود خودکار برنامه ها را خاموش کنید.

همگام سازی مخاطب را خاموش کنید: این کار باعث می شود مخاطبان شما با دستگاه دیگری به اشتراک نگذارند. برای خاموش کردن این گزینه، می توانید آن را در تنظیمات iCloud پیدا کنید.

یک حساب iCloud متفاوت تنظیم کنید: این از Apple ID شما برای خرید استفاده می کند. اما برای ایمیل، تقویم، مخاطبین، پشتیبان‌گیری و عکس‌های خود از یک حساب iCloud متفاوت استفاده می‌کنید.