به گزارش خبرگزاری یونهاپ، فروش جهانی سری گلکسی S24 از سری گلکسی S23 عبور کرد. پرچمداران جدید سامسونگ با استقبال خوبی در بازار جهانی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند و این باعث شده است سامسونگ هدف‌گذاری حجم عرضه‌ را از ۱۲ میلیون به ۱۳ میلیون دستگاه در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ افزایش دهد.

فروش جهانی گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 از ۲۸ ژانویه تا ۱۷ فوریه (۱۸ دی تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۲) نسبت‌ به فروش گلکسی S23 در مدت مشابه سال قبل حدود هشت درصد بیشتر بوده است.

در اروپا به‌ویژه بریتانیا، آلمان و فرانسه، فروش سری گلکسی S24 به‌لطف پیش‌فروش‌ بالا، ۲۸ درصد بیشتر از نسل قبل بوده است. بهترین گوشی های سامسونگ در کره‌ی جنوبی و آمریکا به‌ترتیب ۲۲ و ۱۴ درصد بیشتر از نسل قبل فروش رفته‌اند.

در سال ۲۰۲۳، گلکسی S23 اولترا حدود ۶۰ درصد از کل فروش سری گلکسی S23 را به خود اختصاص داد. این عدد در سال ۲۰۲۴ برای گلکسی S24 اولترا به ۵۲ درصد می‌رسد. بدین ترتیب گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس هرکدام ۲۷ و ۲۱ درصد از کل فروش این خانواده را تا ماه فوریه (بهمن و اسفند) تشکیل می‌دهند.

کاهش سهم فروش گلکسی S24 اولترا را می‌توان به افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت گوشی نسبت داد. باید دید معرفی سری آیفون ۱۶ می‌تواند فروش پرچمداران سامسونگ را تحت‌تأثیر قرار دهد یا خیر.