سامسونگ با انتشار دو ویدئو قابلیت‌های دوربین گلکسی S24 را به نمایش گذاشت. در این ویدئوها عبارت «زوم با Galaxy AI در راه است» دیده می‌شود که به قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین پرچمداران جدید سامسونگ اشاره دارد.

اکثر تیزرها یا رندرهایی که تاکنون از سری گلکسی S24 منتشر شده‌اند، مستقیم یا غیرمستقیم به قابلیت‌های هوش مصنوعی این گوشی‌ها اشاره داشته‌اند.

سامسونگ با استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و قابلیت‌های هوش مصنوعی، ویژگی دنبال کردن یک سوژه به هنگام زوم را درکنار چند قابلیت جالب به سری گلکسی S24 می‌آورد. مشخص نیست این قابلیت‌‌ها در نسخه‌ی اگزینوس پرچمداران سامسونگ وجود خواهد داشت یا خیر.

ظاهراً در گوشی سامسونگ سری گلکسی اس ۲۴ می توان به کمک هوش مصنوعی به جای زوم کردن تمام تصویر، یک سوژه را انتخاب و آن را در عکس بزرگ‌نمایی کرد. شایعات پیش‌تر ادعا می‌کردند که می‌توان سوژه‌ای را از عکس حذف کرد یا تغییراتی در آن ایجاد کرد.

گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا که در دسته‌ی بهترین گوشی ها قرار می‌گیرند در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) به صورت رسمی رونمایی خواهند شد و قیمت گوشی و سایر مشخصات آن‌ها در همان تاریخ اعلام می‌شود.