Nothing در 11 جولای Nothing Phone (2) را به بازار جهانی معرفی خواهد کرد. این برند قبلاً طراحی دستگاه را فاش کرده است، در حالی که MKBHD ویدیویی در مورد تجربه عملی محدود خود با گوشی هوشمند منتشر کرده است. اکنون Kamila Wojciechowska یکی از کارشناسان داخلی این صنعت جزئیات بیشتری را در مورد تلفن Notting (2) فاش کرده است.

در یکی از پوسترهایی که اخیراً در توییتر به بیرون درز کرده است، افشاکننده تصاویری از Nothing OS 2.0 را فاش کرد و در عین حال برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرد. طبق گفته Camilla، Nothing Phone (2) دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهبود یافته با سنسور IMX890 سونی خواهد بود. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال استفاده می کند و سنسور را بزرگ می کند. شایان ذکر است که این همان سنسوری است که در OnePlus 11 استفاده شده است و نسبت به سنسور IMX766 نسل قبلی پیشرفت زیادی داشته است.

سنسور فوق عریض بدون تغییر خواهد بود، یعنی. همان Samsung JN1 با EIS و دوربین جلو یک سنسور 32 مگاپیکسلی Sony IMX615 با EIS است. در کنار سنسور بهبودیافته، پردازش تصویر نیز جدید خواهد بود، بنابراین می‌توان انتظار پیشرفت‌هایی را از این سنسورها داشت.

شایعه شده است که Notting Phone (2) دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 2412 در 1080 پیکسل است. این نمایشگر با نرخ تازه سازی 120 هرتز خود تجربه کاربری سریع و بهتری را ارائه می دهد. برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، نرخ تازه‌سازی به صورت پویا روی فرکانس پایین‌تری مانند 1 هرتز، 10 هرتز، 24 هرتز یا 30 هرتز در صورت نیاز تنظیم می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه حسگر اثر انگشت نوری ارائه شده توسط Goodix را حفظ کند و احراز هویت بیومتریک راحت و ایمن را ارائه دهد.

در خبرهای مرتبط در اوایل این هفته، تصویری از کابل USB Type-C که گوشی Nothing Phone (2) را شارژ می کند به طور رسمی توسط مدیر عامل این شرکت، کارل پی منتشر شد. اکنون ویژگی های کلیدی این کابل منحصر به فرد قبل از آن نیز فاش شده است. عرضه گوشی هوشمند آینده

این شرکت اخیرا جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد ساخت کابل آسان نیست. بر اساس یادداشت های رسمی، تیم تولید بیش از 20 طرح مفهومی را انجام داد که اکثر آنها توسط شرکای تولید رد شدند زیرا ساخت آنها دشوار بود. Te Brand همچنین اضافه کرد که کابل طراحی شفاف در مجموع 2 سال به طول انجامید که شامل فرآیند طراحی و مواد می شود.

شارژر Nothing Phone (2) از تکنیک قالب‌گیری اولین صنعت برای ایجاد بدنه آهنی بی‌عیب و نقص استفاده می‌کند. برای رسیدن به این هدف، شرکت مجبور شد مواد را چهار بار کشش دهد و آن را در دمای بیش از 1000 درجه سه بار پردازش کند. تمام این کارها برای به دست آوردن یک طرح بدون درز بدون خط و ایراد سطحی روی بدنه انجام شد. پوسته همچنین از قبل پوشش داده شده و سندبلاست شده است، با فرآیند پوشش الکترولس که به حفظ سطح بدون خش کمک می کند.

Notting اطمینان حاصل کرده است که کابل خود بیش از 25 آزمایش را پشت سر گذاشته است تا از مقاومت و دوام در برابر محیط اطمینان حاصل کند. این کابل حتی برای تحمل بیش از 16000 خمیدگی قابل تحمل بود که بیش از 60 درصد بالاتر از استانداردهای عمومی صنعت است. در خبری دیگر، ناتینگ اخیراً رسماً اعلام کرد که نوتینگ فون (2) در 11 جولای وارد بازار می شود. قبل از راه اندازی، این دستگاه با موفقیت گواهینامه های منطقه ای مختلفی را دریافت کرد که آخرین آنها گواهینامه NBTC است که نشان دهنده راه اندازی دستگاه در تایلند است.

منبع

به این پست امتیاز دهید