ردمجیک نوبیا بزودی یک مدل جدید دریافت خواهد کرد که به عنوان ردمجیک 9اس پرو پلاس شناخته می شود و پرچمداری گیمینگ با طراحی هیجان انگیز و مشخصات کلیدی برجسته است.

دنیای گوشی‌های هوشمند با ردمجیک 9اس پرو پلاس جدید در حال ارتقاء اساسی است. این گوشی جدید در بنچمارک محبوب AnTuTu به امتیاز رکوردشکنی دست یافته و آن را به یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند موجود در بازار تبدیل کرده است.

 AnTuTu ابزار قابل اعتمادی است که برای اندازه گیری عملکرد گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. اخیراً، یک گوشی نوبیا که هنوز عرضه نشده و گمان می رود Red Magic 9S Pro+ باشد، بالاترین امتیاز ثبت شده روی این پلتفرم را به دست آورد. این دستاورد نشان دهنده تعهد Nubia به ایجاد تلفن های هوشمند سریع تر و قدرتمندتر است.

ردمجیک 9اس پرو پلاس که قرار است در 3 جولای رونمایی شود، به لطف امتیاز بنچمارک چشمگیر خود توجه ها را به خود جلب کرده است. این گوشی با پیشرفته‌ترین پردازنده موبایلی موجود در حال حاضر یعنی کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 را دارد. این پردازنده دارای ترکیبی قدرتمند از هسته‌ها، از جمله یک هسته فوق سریع Cortex-X4 با فرکانس 3.39 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A720 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز است. هسته های اضافی برای انجام وظایف روزمره به طور موثر هم وجود دارند. این تضمین می کند که گوشی می تواند حتی سخت ترین برنامه ها و بازی ها را به راحتی مدیریت کند.

همچنین Red Magic 9S Pro+ امتیاز شگفت‌انگیز 2,369,542 را در AnTuTu کسب کرد. برای مقایسه، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا که اخیراً عرضه شده، یک گوشی بسیار قدرتمند در نوع خود، حدود 1.8 میلیون امتیاز کسب کرده است. این بدان معناست که Red Magic 9S Pro+ تقریباً 40درصد سریعتر است! تسلط گوشی فراتر از پردازنده است. با 24 گیگابایت رم LPDDR5X، حافظه بسیار بیشتری نسبت به اکثر گوشی های پرچمدار دارد. این مقدار انبوه رم امکان انجام مالتی تسکینگ روان و جابجایی بین برنامه ها را فراهم می کند. حتی برای کاربرانی که برنامه های زیادی را همزمان اجرا می کنند.

نوبیا ردمجیک 9اس پرو پلاس در نزدیکی عرضه

در حالی که امتیاز رکوردشکنی AnTuTu چشمگیر است، اما این تنها چیزی نیست که Red Magic 9S Pro+ را عالی می کند. شایعات حاکی از آن است که این گوشی دارای باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ فوق سریع 165 واتی خواهد بود. تمام روز شما را فعال نگه می دارد. همچنین انتظار می‌رود که سیستم دوربین عالی باشد، با یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 50 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق‌العاده برای ثبت عکس‌های خیره‌کننده. به علاوه، شایعه شده است که صفحه نمایش 120 هرتزی صافی دارد که تجربه کاربری بصری جذاب و فوق العاده پاسخگو را ارائه می دهد.

بنابراین، Red Magic 9S Pro+ نشانه روشنی از تعهد نوبیا به جابجایی مرزها در دنیای تلفن های هوشمند است. رکورد شکستن امتیاز AnTuTu آن نشان دهنده یک جهش قابل توجه به جلو در قدرت پردازش تلفن است و دری را به سوی عصر جدیدی از تجربیات باورنکردنی موبایل باز می کند. Red Magic 9S Pro+ با سخت‌افزار قدرتمند، طراحی براق  و ویژگی‌های پیش‌بینی‌شده متنوع، در حال تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در بازار گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار است. با راه‌اندازی رسمی که در 3 جولای اتفاق می افتد، هیجان زیاد است و همه مشتاق هستند که این نیروگاه عملکرد را به طور رسمی معرفی کنند.

در دیگر خبرها نوبیا پیشتر Z60 Ultra Photographer edition را در بازار جهانی عرضه کرد. دستگاهی که برای علاقمندان به عکاسی تدارک دیده شده و مشخصات بزرگی دارد.

این گوشی متمرکز بر عکاسی همان مدل معمولی Nubia Z60 Ultra است که در اواخر سال گذشته در چین عرضه شد. سیستم دوربین این گوشی شامل یک لنز اصلی 35 میلیمتری شده که در مقابل سنسور 1/1.49 اینچی 54 مگاپیکسلی (رزولوشن موثر 50 مگاپیکسل) سونی IMX800 با دیافراگم f/1.59 قرار گرفته است. علاوه بر این، سیستم دوربین شامل یک ماژول لنز 85 میلی متری تله فوتو می شود که در بالای یک سنسور 64 مگاپیکسلی و یک لنز 18 میلی متری (فوق عریض) با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 50 مگاپیکسلی قرار می گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید