در دسامبر 2022، Red Magic گوشی هوشمند Red Magic 8 Pro را در چین معرفی کرد. این گوشی دارای مشخصات قابل توجهی از جمله چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 بود که نیازهای گیمرها را برآورده می کرد. اکنون Red Magic در حال آماده شدن برای انتشار نسخه بهتری به نام Red Magic 8S Pro است. یک پیشرفت قابل توجه در این مدل، پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 8+ خواهد بود که عملکرد قدرتمندتری را ارائه می دهد.

انتظار می رود این چیپست جدید در سه ماهه سوم سال جاری رونمایی شود. Red Magic به دستگاه‌هایی مانند iQOO 11s، Redmi K60 Ultra، Realme GT Neo 6 و OnePlus Ace 2 Pro می‌پیوندد که انتظار می‌رود همراه با چیپست نیز عرضه شوند. افشاگر معروف DCS تصویری زنده از گوشی هوشمند Red Magic 8S Pro با بنچمارک AnTuTu به اشتراک گذاشته است. بنچمارک دستگاه با شماره مدل nubia NX729S_V1A دیده شد.

نکته قابل توجه امتیاز AnTuTu دستگاه است. این میزان از Red Magic 8 Pro+ که در حال حاضر در صدر پایگاه داده عملکرد AnTuTu برای گوشی های هوشمند اندرویدی قرار دارد، پیشی گرفته است. Red Magic 8S Pro آینده 1,704,113 امتیاز در AnTuTu به دست آورد. در مقایسه با این، Red Magic 8 Pro+ با امتیاز 1,304,945 بالاتر است. پیشرفت اصلی در بخش CPU است و دستگاه 436,089 امتیاز در مقایسه با 275,416 امتیاز 8 Pro+ به دست آورده است. همچنین GPU با امتیاز 642666 در مقایسه با 573926 8S Pro بهبود قابل توجهی یافته است.

همراه با نتایج فاش شده، افشاگر فاش می‌کند که Red Magic 8S Pro ویژگی‌های قابل‌توجهی از جمله شارژ سریع سیمی 170 واتی، فن خنک‌کننده فعال و ترفندهای مختلف عملکرد و بهبودهای بهینه‌سازی سیستم را معرفی می‌کند. همچنین گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه Nubia در حال آماده شدن برای راه اندازی یک تبلت بازی اندروید است که احتمالاً در کنار Red Magic 8S Pro عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این تبلت بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد و به طور بالقوه در بازار تبلت‌های اندرویدی از نظر قابلیت‌های عملکرد پیشتاز باشد.

در اخبار مرتبط، Nubia Mobile به طور رسمی نسخه Nubia Z50 Ultra Photographer’s Edition را معرفی کرد. این گوشی هوشمند پرچمدار با قیمت 4799 یوان (678 دلار) مشخصات قابل توجهی از جمله 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عظیم را ارائه می دهد. این دستگاه در تاریخ 31 می عرضه خواهد شد.

Nubia Z50 Ultra Photographer’s Edition به درستی نامگذاری شده است زیرا به طور ویژه برای علاقه مندان به عکاسی طراحی شده است. این دوربین دارای رنگ‌بندی کلاسیک SLR است و در رنگ‌های مشکی و خاکی انتخاب می‌شود که ادای احترام به طراحی جاودانه دوربین‌های سنتی است. این دستگاه دارای بافت منحصر به فردی است که با استفاده از حکاکی لیزری سه بعدی دوگانه، ترکیبی از چرم و شیشه ایجاد شده است تا یک تجربه لمسی متمایز را ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز دهید