OnePlus 11 از زمان عرضه در فوریه، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظمی را دریافت کرده است که عملکرد آن را ساده‌تر کرده و امنیت را به‌روز نگه داشته است. این برند قبلاً به‌روزرسانی جدیدی را با آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی و برخی تغییرات سیستم، ارتباطات و اتصال منتشر کرده است.

این به روز رسانی با نسخه نرم افزار CPH2447_13.1.0.580 (EX01) ارائه می شود که به این معنی است که برای کاربران در هند در نظر گرفته شده است. آخرین به‌روزرسانی امنیتی اندروید ژوئن 2023 را به همراه بهبودهایی در اتصال شبکه، اتصال بلوتوث و Wi-Fi دارد. OnePlus نشان داده است که این به‌روزرسانی در اواخر ژوئن به منطقه اتحادیه اروپا/NA خواهد رسید و به صورت دسته‌ای عرضه خواهد شد. مدل‌های انحصاری اپراتور می‌توانند انتظار تاخیر بیشتری داشته باشند.

کاربران هندی می توانند انتظار داشته باشند که این به روز رسانی را از امروز دریافت کنند. از آنجایی که OnePlus به‌روزرسانی OTA را به صورت دسته‌ای عرضه می‌کند، ممکن است برخی از کاربران با تاخیر در به‌روزرسانی مواجه شوند، اما تقریباً همه دستگاه‌ها باید اعلان OTA را تا پایان هفته آینده دریافت کنند.

همچنین می توانید با رفتن به Settings > System > Software Update و روی Download & Install، آپدیت را به صورت دستی بررسی کنید. در اخبار دیگر، موردی در اوایل ماه مه گزارش شد که در آن مردی به نام Vipul یک OnePlus Nord 2T خرید و تنها شش روز بعد، گوشی هوشمند تازه خریداری شده در جیب وی هنگام دوچرخه سواری منفجر شد. قطعا اخبار تکان دهنده و آسیب زا برای همه کاربران وجود دارد.

ویپول دچار سوختگی شد و در بیمارستان بستری شد و بعداً مشخص شد که در سلامت کامل است. اما انفجار دستگاه تنها خبر تکان دهنده نبود، وقتی Vipul با خدمات مشتریان OnePlus تماس گرفت، آنها گفتند که کاربر مسئول انفجار است و نه شرکت. این پاسخ برای همه تکان دهنده بود و سوالات زیادی مطرح شد، مثلاً برای مشتری که به یک شرکت مورد اعتماد اعتماد می کند چه اتفاقی می افتد؟

بسیاری از تیم‌های رسانه‌های اجتماعی، کاربران و علاقه‌مندان به فناوری مانند @Trolling_isart از Vipul پشتیبانی می‌کردند که آن را مورد توجه خود OnePlus قرار داد. از آنجایی که شرکت بعداً با کاربر تماس گرفت و از طرف تکنسینی که گوشی هوشمند را آزمایش کرد عذرخواهی کرد، آنها نه تنها این موضوع را پذیرفتند بلکه مایل به پرداخت غرامت پزشکی و ارسال یک گوشی دیگر نیز بودند.

برای جزئیات بیشتر، بهتر است خودتان این آپدیت جدید را بررسی کنید تا بدانید آیا آن را دریافت کرده اید یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز دهید