سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 است. اما قبل از معرفی رسمی، یک گزارش جدید سرانجام اولین تصویر از گلکسی زد فلیپ 5 را از طریق یک رندر فاش کرده است.

این خبر توسط سایت MySmartPrice منتشر شده است که تصویر جدید گلکسی زد فلیپ 5 را به اشتراک گذاشته است. منابع نزدیک به این موضوع رندری از گوشی تاشوی آینده را فاش کرده اند که در نهایت اولین نگاهی به دستگاه ارائه کرده است. با نگاهی به این رندر، طراحی دستگاه را می بینیم که دارای صفحه نمایش بزرگ خارجی است که جلوه ای جذاب به آن بخشیده است. برای کسانی که نمی دانند، شایعه شده است که مدل آینده Flip دارای یک صفحه نمایش خارجی بزرگتر 3.4 اینچی است.

اندازه آن بسیار بزرگتر از اندازه 1.9 اینچی نسل قبلی است و تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. همچنین بزرگتر از صفحه نمایش 3.26 اینچی Oppo Find N2 Flip است. سیستم دوربین دوگانه به صورت افقی با صفحه نمایش خارجی ادغام شد. به لطف صفحه نمایش بزرگ، دستگاه احتمالاً می تواند عملکرد بیشتری را اضافه کند و اطلاعات بیشتری را در این پنل نمایش دهد.

یکی از این نمونه ها استفاده از آن به عنوان منظره یاب بهتر برای گرفتن سلفی با دوربین های عقب با وضوح بالاتر است. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، گلکسی زد فلیپ 5 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح +FHD خواهد بود. از نظر سخت افزاری، از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند و از باتری 3700 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که می تواند از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی کند. احتمالاً در قسمت پشتی دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی حفظ خواهد شد.

در اخبار دیگر، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه نسخه بعدی گوشی های هوشمند تاشو ممتاز خود، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در ماه آینده است. با این حال، همانطور که صفحه پشتیبانی در سایت هند سامسونگ برای گلکسی M34 5G نشان داده است، هنوز کار این شرکت با دستگاه های میان رده تمام نشده است.

گلکسی M34 5G اخیراً توسط TheTechOutlook در صفحه پشتیبانی Samsung India با شماره مدل SM-M346B/DS مشاهده شد. این لیست جزئیاتی در مورد مشخصات ارائه نمی دهد، اما تقریبا تایید می کند که به زودی اعلام خواهد شد. علاوه بر این، این گوشی هوشمند گواهی BIS را نیز دریافت کرده و برای فروش در بازار هند واجد شرایط است.

منبع

به این پست امتیاز دهید