شرکت اوپو در نظر دارد بزودی نسل جدید گوشی Find X7 Ultra را معرفی کند. این گوشی که اخیرا راهی بازار شد اکنون آپدیت جدید ColorOS را دریافت کرد.

اوپو به‌روزرسانی جدیدی را برای گوشی هوشمند اوپو Find X7 Ultra در چین اعلام کرده است. این آپدیت جدید ColorOS با نسخه سیستم عامل PHY110_14.0.1.640 (CN01) ارائه می شود و حجم دانلود 118.67 مگابایت دارد. این بروزرسانی چندین پیشرفت را در عملکرد دوربین به ارمغان می آورد.

از زمانی که این گوشی هوشمند در چین راه اندازی شد، چندین بروزرسانی دریافت کرده است که چندین چیز جدید را برای گوشی به ارمغان آورده است. سری اوپو Find X7 وارد بازار جهانی نشد، اگرچه این شرکت اخیراً تأیید کرده است که سری اوپو Reno 12 و سری Find X در بازار جهانی هستند.

حالا که تایید شد، می‌توانیم منتظر این سری در بازار جهانی باشیم. گوشی هوشمند اوپو Find X7 Ultra بیشتر به دلیل مشخصات دوربین پیشرفته اش شناخته شده است. حتی در رتبه بندی دوربین DXOMARK رتبه برتر را نیز دریافت کرده است. این گوشی دارای چهار سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی است.

گوشی اوپو Find X7 Ultra آپدیت شد

یکی با سنسور نسل دوم 1 اینچی سونی برای موبایل و دو تای آن‌ها دوربین‌های زوم پریسکوپ هستند و گفته می‌شود که با این سیستم تصویربرداری، دستگاه بهترین تجربه عکاسی و فیلم‌برداری را در کلاس خود ایجاد می‌کند.

در دیگر خبرها اوپو در نظر دارد بزودی گوشی Reno 12F را به عنوان مدلی میان رده معرفی کند. اطلاعات چندانی از این گوشی در دست نیست و اکنون اطلاعات تازه بدست رسید. اوپو Reno 12F دارای شماره مدل CPH2637 است. این امر از طریق گواهی‌های مهمی مانند TDRA (امارات متحده عربی) و SIRIM (مالزی) تأیید شده است. همین دستگاه قبلاً در گواهی EEC اروپا در ماه مارس مشاهده شده بود.

همانطور که در بالا مشاهده شد، مرجع BIS هند نیز این دستگاه را تایید کرده است. این دستگاه ممکن است دارای نام Reno 12F در اروپا باشد، اما ممکن است با نامی متفاوت در بازار هند عرضه شود.

Reno 12F به پایگاه داده Camera FV-5 اضافه شده است. این لیست نشان داد که ممکن است یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در عقب با دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی 4 میلی‌متر داشته باشد. در جلو، ممکن است یک دوربین 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی 3.2 میلی‌متری داشته باشد. متأسفانه در مورد سایر مشخصات این دستگاه اطلاعاتی در دست نیست.

اوپو در ماه مارس از گوشی اوپو F25 Pro در هند رونمایی کرد. این مدل به عنوان یک نسخه ریبرند از Reno 11F در کشورهای دیگر معرفی شد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که هند Reno 12F را به عنوان اوپو F27 Pro تغییر دهد. در حالی که Reno 12F گواهی های متعددی دریافت کرده است، ممکن است شش ماه پس از Reno 11F که در ماه فوریه عرضه شد، عرضه شود. از این رو، 12F احتمالا در ماه جولای معرفی خواهد شد.

در اخباری مرتبط اوپو هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین باید به تبلت آینده پد 3 اشاره کرد که دارای ویژگی‌های قابل توجهی است. اوپو آماده است تا تبلت جدیدی را وارد بازار کند. این پرچمدار اوپو Pad 3 خواهد بود. در حالی که جزئیات رسمی هنوز در دسترس نیست، درز و شایعات ما را سرگرم می کند. گزارش جدیدی ظاهر شده است و تمام مشخصات کلیدی این تبلت رده بالا را فاش می کند.

Digital Chat Station، یک منبع آگاه معتبر در صنعت فناوری اخیراً در اوپو Pad 3 پست کرده است. با شروع طراحی، پد 3 بدنه ای تمام فلزی خواهد داشت. این یک تجربه برتر را نسبت به ساخت پلاستیک تضمین می کند. طراحی براق و کیفیت ساخت عالی در بازار رده بالا ضروری است.

منبع

به این پست امتیاز بدید