شیائومی در تدارک رونمایی سری گوشی ردمی نوت 14 است که چندین مدل مختلف دارد. در این بین اولین جزئیات درباره گوشی ردمی نوت 14 پرو از این سری منتشر شد.

ایستگاه گفتگوی دیجیتالی Weibo اطلاعات کلیدی درباره نمایشگر و سیستم دوربین Redmi Note 14 Pro را فاش کرده است. به گفته افشاگر، این گوشی میان رده یک پنل میکرو منحنی با وضوح 1.5K و حفره دوربین وسط نمایشگر دارد.  او همچنین اضافه کرد که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی “بزرگ” وجود خواهد داشت اما تله فوتو پریسکوپی در کار نیست.

برخلاف مدل قبلی، این گوشی می‌تواند با یک جزیره دوربین بیضوی در مرکز عرضه شود. با اشاره به قسمت نظرات، انتظار می رود این گوشی شیائومی ردمی نوت 14 پرو باشد. متأسفانه، این تمام اطلاعات مربوط به گوشی است که او می تواند به اشتراک بگذارد. برای مرجع، Redmi Note 13 Pro با صفحه نمایش تخت AMOLED 6.67 اینچی 2712×1220 پیکسل با حاشیه های باریک عرضه می شود.

یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 200 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسلی در عقب آن وجود دارد. دوربین اصلی با وضوح بالا است. این گوشی از چیپست Snapdragon 7s Gen 2 قدرت می گیرد و با رم 8 یا 12 گیگابایتی برخوردار است. این گوشی دارای باتری 5100 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی می کند.

با این حال، ردمی نوت 13 پرو پلاس اولین تلفن همراه با صفحه منحنی Redmi است که از شارژ سیمی 120 واتی پشتیبانی می کند و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی همچنین دارای سیستم دوربین مشابه مدل پرو است و وضوح صفحه نمایش یکسانی دارد.

ردمی نوت 14 پرو در نزدیکی

طبق گزارش ها، سری Redmi Note 14 قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود و پیشتر در پایگاه داده IMEI رویت شده است. شش عدد از نه مدل شامل “2409” است که نسخه سپتامبر را نشان می دهد، در حالی که سه عدد باقی مانده شامل “2411” است که احتمالاً نشان دهنده نسخه نوامبر است. این می تواند به این معنی باشد که سری در ماه سپتامبر در چین و سایر بازارها در ماه نوامبر عرضه خواهند شد.

در دیگر خبرها شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین پاوربانک مغناطیسی 7.5 واتی جدیدی ارائه کرده است.

پاوربانک مغناطیسی شیائومی که اخیراً معرفی شده، اکنون در چین به فروش می رسد. پاور بانک مغناطیسی 5000 میلی آمپر ساعتی 7.5 واتی سازگار با Magsafe اکنون در JD.com و دیگر پلتفرم های آنلاین در دسترس است. این پاوربانک از فناوری شارژ ایمن مغناطیسی از طریق نیروی مکش مغناطیسی 10N خود استفاده می کند.

این دستگاه از فناوری القایی خودکار استفاده می کند، برای شارژ بی سیم آیفون نیازی به فشار دادن دکمه نیست. جذب دقیق را ارائه می‌دهد و با مدل های آیفون از آیفون 12 به بعد سازگار است. پاور بانک مغناطیسی شیائومی 5000 میلی آمپر ساعتی از حسگر شارژ بی سیم خودکار استفاده می کند. دستگاه متصل را با یک مکش شارژ می کند و از شارژ سریع دو طرفه USB-C برخوردار است.

پاور بانک مغناطیسی شیائومی دارای طراحی باریک با ضخامت 12 میلیمتر است و در هنگام شارژ لنز آیفون را مسدود نمی کند. بنابراین می توان از گوشی هوشمند در حین شارژ استفاده کرد. این پاوربانک مغناطیسی دارای ظرفیت 7.5 وات است و می تواند حداکثر توان 18 وات را از طریق شارژ سیمی تامین کند. حداکثر توان ورودی پاوربانک 20 وات با مدت زمان شارژ حدود 2.2 ساعت است.

هنگام استفاده از شارژ سیمی و بی سیم، سرعت شارژ پاوربانک برای هر دو پریز 10 وات است. در هنگام شارژ خودکار، پاوربانک مغناطیسی شیائومی 5000 میلی آمپر ساعتی 7.5 واتی فقط از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. این پاوربانک تنها یک بار می تواند آیفون 15 را به طور کامل شارژ کند و به عنوان باتری پشتیبان برای گوشی هوشمند عمل می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید