اپل با انتشار دعوتنامه ای رسما اعلام کرد که رویداد جدیدی به نام Let Loose را در تاریخ 7 می که مطابق با 18 می است برگزار خواهد کرد.

طبق شنیده ها مدت ها بود که منتظر آیپد اپل بودیم و بالاخره امروز این شرکت اعلام کرد که در تاریخ 28 اردیبهشت ماه ساعت 17:30 در تهران یک رویداد ویژه برگزار خواهد کرد.

اگرچه خانواده کوپرتینویی به طور دقیق اعلام نکرده است که چه محصول یا محصولاتی در این رویداد ارائه خواهد شد، اما طبق گزارش ها و وجود قلم در پوستر فعلی باید منتظر تبلت های جدید این شرکت و احتمالا نسل جدید اپل پنسل باشیم. .

اگر به صفحه اصلی وب سایت اپل بروید و صفحه را رفرش کنید، چندین نسخه مختلف از طرح اپل را در پوستر رویداد خواهید دید. طرح های مختلف این لوگو در تصویر بالا قابل مشاهده است.

پیش بینی می شود در رویداد 18 می شاهد معرفی آیپد پرو جدید در دو نسخه 11 و 12.9 اینچی باشیم. آی‌پد ایر نیز به‌روزرسانی خواهد شد و احتمالاً نسخه 12.9 اینچی جدیدی خواهد داشت و به نسخه 10.9 اینچی کنونی می‌پیوندد.

علاوه بر اپل پنسل، می‌توان انتظار نسخه به‌روزرسانی‌شده کیبورد جادویی آیپد پرو را نیز داشت. بر اساس گزارش ها، این کیبورد جادویی تبلت حرفه ای اپل را به لپ تاپ ها نزدیک می کند و احتمالا فریم آلومینیومی قوی تری خواهد داشت.

دیجیاتو این رویداد را پوشش خواهد داد.