چند دهه پیش، اگر صحبت از دستگاهی می شد که بتواند چندین کار را همزمان انجام دهد، بسیاری از مردم آن را رویایی دور می دانستند. اما با ظهور تلفن های همراه و سپس انقلابی که توسط گوشی های هوشمند به وجود آمد، این رویا به واقعیت تبدیل شد. علاوه بر این، دنیای مانیتورها نیز دستخوش این تحول شده است و مانیتورهای هوشمند اکنون در دسترس هستند که می توانند بهره وری را تا حد زیادی افزایش دهند و دنیایی از سرگرمی را برای کاربر فراهم کنند.

مانیتورهای هوشمند سامسونگ با ارائه تجربه ادغام تلویزیون و رایانه شخصی بدون نیاز به دستگاه جداگانه، شیوه تعامل ما با دنیای دیجیتال را متحول کرده اند. این نمایشگر هوشمند با فناوری و قابلیت های پیشرفته و طراحی خلاقانه خود فرصت های جدیدی برای کار، سرگرمی و بهره وری بیشتر در اختیار شما قرار می دهد. جدیدترین سری مانیتورهای هوشمند سامسونگ با ارائه ویژگی های پیشرفته ای مانند هوشمندی تصویر و صدا، اتصال به اینترنت و قابلیت استفاده از برنامه، تجربه کاربری بی نظیری را ارائه می دهد.

ویژگی منحصر به فردی که باعث می شود مانیتورهای سری اسمارت و M8 سامسونگ چیزی فراتر از یک تلویزیون یا مانیتور باشد و آنها را به رایانه شخصی تبدیل کند، سیستم عامل انحصاری TizenOS سامسونگ در این دستگاه است. این سیستم عامل مبتنی بر لینوکس است و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا از برنامه های مختلف این مانیتور بهره ببرند. با این سیستم عامل علاوه بر سرویس های پخش آنلاین و کانال های تلویزیونی رایگان، از مرورگر و سرویس Microsoft 365 نیز بهره مند می شوید.

این مانیتور با بلوتوث نسخه 5.2 و دسترسی به وای فای نسخه 5 به شما این امکان را می دهد که دستگاه های خود را به صورت بی سیم و در اندازه و کیفیتی مثال زدنی متصل کنید. با عملکرد Multi View می توانید دو برنامه جداگانه را همزمان اجرا کنید و کمتر بین صفحات جابجا شوید.

این مانیتور سامسونگ DeX به شما این امکان را می دهد که گلکسی خود را با چند کلیک ساده به مانیتور متصل کنید. علاوه بر این، با عملکرد AirPlay می توانید تمام دستگاه های متصل به این پلتفرم را به صورت بی سیم متصل کنید.

این مانیتور هوشمند با حضور دستیارهای صوتی بیکسبی و الکسا در کنار فناوری SmartThings و IOT به شما این امکان را می دهد که تمام دستگاه های هوشمند خانه را تنها با مانیتور خود کنترل کنید. علاوه بر این، با وجود ریموت کنترل سفید رنگ زیبای این مانیتور، می توانید به راحتی از دستیارهای صوتی استفاده کنید و با میکروفون داخلی به راحتی این دستگاه را کنترل کنید.

Samsung M8 دارای ویژگی های بی شماری است که می تواند تجربه کاربری شما را به سطح بالاتری برساند. علاوه بر این، این دستگاه به قابلیت خرید و پخش NFT نیز دسترسی دارد. می‌توانید با استفاده از پلتفرم Nifty Gateway در منوی برنامه‌ها به گالری کاملی از هنر دیجیتال دسترسی داشته باشید.

همچنین با دوربین قابل حمل این دستگاه می توانید به راحتی روی صندلی راحتی خود بنشینید و جلسات آنلاین خود را از طریق اپلیکیشن هایی مانند Google Meet مدیریت کنید. این دوربین توسط آهنربا به مانیتور متصل می شود و قابل جدا شدن است.

همچنین با قابلیت Gaming Hub، Samsung M8 دنیایی از بازی های آنلاین را برای شما به ارمغان می آورد. با ورود به اپلیکیشن Gaming Hub و اتصال به Wi-Fi، می توانید بازی مورد علاقه خود را با سرعت بالا و بدون تاخیر انجام دهید. علاوه بر این، با نوار بازی می توانید تنظیمات مانیتور را در حین بازی تغییر دهید و اتصال دستگاه های جانبی خود را مدیریت کنید تا بدون وقفه از بازی لذت ببرید.

تجربه تماشای تصویر Samsung M8 با کیفیتی چشمگیر با جزئیات واقعی و بیش از یک میلیارد رنگ به شما ارائه می شود. این مانیتور علاوه بر رزولوشن 4K و نسبت تصویر 2160 در 3840 به فناوری HDR10+ نیز مجهز است که رنگ ها را با کیفیت واقعی نمایش می دهد. بنابراین جزئیات تصاویر به طور کامل و دقیق برای شما قابل مشاهده است.

پنل VA این مانیتور با سرعت پاسخ 4 میلی ثانیه و تاخیر ورودی بهبود یافته عملکرد خوبی را برای بازی های سنگین نشان می دهد. علاوه بر این، فناوری Adaptive Picture به طور خودکار روشنایی صفحه و دمای رنگ را بر اساس شرایط نور محیط تنظیم می کند تا اطمینان حاصل شود که دید شما در شرایط مختلف راحت است. همچنین با عملکرد Flicker Free فشار چشم کاهش می یابد و از خستگی و آسیب چشم در ساعات طولانی کار یا سرگرمی جلوگیری می شود.

طراحی زیبا و متناسب با هر سلیقه یکی از ویژگی های متمایز سامسونگ M8 است. این مانیتور با صفحه نمایش 32 اینچی و پایه محکم در چهار رنگ جذاب سفید، سبز، آبی و صورتی موجود است.

درگاه های ورودی مانیتور که بین فضای پنل پشتی و پایه قرار گرفته اند، شامل دو پورت USB2.0، یک درگاه USB-C 65 وات، یک پورت HDMI2.0 و یک ورودی برق دستگاه است. علاوه بر این، این مانیتور دارای بلندگوهای داخلی است و برای تجربه ای همه جانبه تر، می توانید از نوارهای صوتی سامسونگ استفاده کنید تا لذتی مضاعف به شما بدهد و احساس حضور در فضایی که در حال تماشای آن هستید را به شما القا کند.

Samsung M8 ترکیبی ایده آل از کامپیوتر و تلویزیون است که با عملکردهای بی سیم و ویژگی های کاربردی به شما کمک می کند تا بهره وری خانه خود را افزایش دهید و در عین حال فضایی زیبا را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این، با مانیتورهای M8 سامسونگ می توانید تمام دستگاه های هوشمند خود را به صورت کامل مدیریت کنید و یک اکوسیستم متصل و یکپارچه در خانه ایجاد کنید.

به این پست امتیاز دهید