به‌هرحال، کارشناسان امنیتی اشاره می‌کنند هر برنامه‌ای که به داده‌های بیومتریک نیاز دارد، باید به‌طور دقیق بررسی شود و در این مورد، حداقل از نظر تئوری داده‌هایی که به Remini ارائه می‌دهید می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

دیوید بارتون، مدیر ارشد فناوری در شرکت امنیت سایبری High Wire Networks به ABC7 اعلام گفت: «نکته‌ی ترسناک درمورد Remini این است که چقدر دقیق کار می‌کند. تصویر خود را به این اپلیکیشن می‌دهید و سپس چهره‌ی فرزندتان را به‌ شما نشان می‌دهد و این کمی ترسناک است.»

درحال‌حاضر اطلاعت بسیار کمی از داده‌های تولیدشده با هوش مصنوعی دراختیار داریم و مشخص نیست در آینده چه استفاده‌ای از این اطلاعات خواهد شد. البته محتاط بودن در ارائه‌ی اطلاعات شخصی به ابزارهای هوش مصنوعی می‌تواند اقدامی عاقلانه باشد.

بارتون به ABC7 گفت: «اگر می‌خواهید چنین کاری انجام دهید باید خطرات آن را بپذیرید. در نهایت ما با هوش مصنوعی، زندگی خود را درمعرض خطرات جدید قرار می‌دهیم.»

البته سازندگان Remini با انتشار بیانیه‌ای به شبکه‌ی ABC7 اعلام کردند که محافظت از داده‌ها و حریم‌خصوصی کاربران برای آن‌ها بسیار جدی است و پروتکل‌های بسیار قدرتمندی برای اطمینان از حقوق افراد دارند.