ساعت هوشمند شیائومی MiTu Phone Watch U1 Pro که مخصوص کودکان طراحی شده است، در چین رونمایی شد. U1 Pro دستیار هوشمند XiaoAI، پشتیبانی از تماس ویدیویی، استحکام و عمر باتری طولانی را که سری MiTu به‌خاطر آن شناخته شده است حفظ می‌کند.

MiTu U1 Pro اپلیکیشن‌های اجتماعی چینی WeChat و QQ را به‌طور پیش‌فرض در داخل خود دارد که می‌توانند تماس‌های صوتی و تصویری را برقرار کنند. این ساعت همچنین از سیستم پرداخت AliPay پشتیبانی می‌کند و می‌تواند موقعیت آنلاین کودک را روی گوشی والدین نشان دهد.

والدین می‌توانند محدودیت روزانه‌ای را برای کنترل بهتر استفاده‌ی کودک از MiTu Phone Watch U1 Pro تنظیم کنند. این ساعت دارای باتری لیتیومی ۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی برای استفاده‌ی طولانی مدت است.

ساعت کودک MiTu U1 Pro می‌تواند تا ۲۰ متر زیر آب بدون آسیب‌دیدن کار کند و از اتصال شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند. این ساعت همچنین دارای چهار گیگابایت حافظه ذخیره سازی و دوربین جلویی دو مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید گسترده است.

ساعت جدید شیائومی دارای امکانات دیگری از جمله دانشنامه‌ی اطلاعات عمومی، لغت‌نامه و ترجمه‌ی صوتی چینی به انگلیسی است.

قیمت اسمارت واچ کودک شیائومی MiTu U1 Pro در حال حاضر ۹۹۹ یوان (حدود ۱۳۷ دلار) در چین تعیین شده و این محصول در رنگ‌های زرد، صورتی و آبی موجود است. شیائومی با توجه به مشکلات حریم خصوصی ساعت هوشمند هواوی برای کودکان، احتمالاً قصد دارد این محصول را خارج از چین هم عرضه کند.