همانطور که در جدول مشاهده می کنید، برخلاف ادعای شیائومی مبنی بر حداکثر روشنایی صفحه نمایش 900 نیت، در تست های زومیت حداکثر روشنایی صفحه نمایش Pad 6S Pro در حالت HDR حدودا است. 780 قصد آن کار می کند. اگرچه در شرایط عادی روشنایی صفحه نمایش مشکلی ایجاد نمی کند، اما هنگام پخش ویدیو یا کار با دستگاه در زیر نور خورشید، باید این نکته را در نظر داشته باشید.

از طرفی دقت صفحه نمایش شیائومی پد 6 اس پرو را باید یکی از نقاط قوت این تبلت دانست. پوشش بیش از 99 درصد از فضای رنگی sRGB و تقریبا 98 درصد از فضای رنگی DCI-P3 و خطای کمتر از 5 درصد در هر دو حالت نشان دهنده تولید رنگ دقیق در این نمایشگر است که برای کسانی که علاقه مند به تماشای محتوای ویدیویی هستند.

نکته قابل توجه دیگر در مورد نمایشگر، قابلیت تنظیم دما و روشنایی صفحه نمایش بر اساس شرایط محیطی است که تبلت را به گزینه ای مناسب برای علاقه مندان به مطالعه تبدیل کرده است.

با وجود عملکرد فنی قابل قبول صفحه نمایش در پد 6 اس پرو، به نظر می رسد که فاصله بین شیشه محافظ صفحه نمایش تا پنل کمی زیاد باشد؛ به همین دلیل سایه کوچکی در لبه های صفحه دیده می شود. اگر بینایی تیزبینی دارید، چنین مشکلی می تواند هنگام کار با تبلت شما را عصبی کند.

تراشه؛ برگ برنده Pad 6S Pro

برخلاف سامسونگ که از چیپست ناامید کننده Exynos 1380 به عنوان نماینده خود در این بازه قیمتی استفاده می کرد، شیائومی برای به چالش کشیدن iPad Air مجهز به چیپست M1 به رقیب قدرتمندتری روی آورد. تراشه SD 8 Gen 2 مغز شیائومی پد 6 اس پرو است که به راحتی می تواند تبلت چینی را به ابزاری برای انجام هر کاری با هر سطح پیچیدگی و قدرت فنی لازم تبدیل کند.