انتظار می‌رود در K60 Ultra از صفحه نمایش ۶/۷ اینچی با نرخ‌ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضوح 1.5K، استفاده شود. ظرفیت باتری احتمالاً ۵۰۰۰ یا ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعت باشد؛ اخیراً این دستگاه برای شارژ سریع ۱۲۰ واتی تأییدیه‌های لازم را اخذ کرده است. احتمالاً خارج از بازار چین، از عنوان Xiaomi 13T Pro برای این گوشی استفاده شود.

ظاهراً رونمایی از Redmi K60 Ultra قرار است در رویداد بزرگتری انجام شود که در آن Xiaomi Mix Fold 3، Xiaomi Pad 6 Max و Redmi Pad 2 نیز معرفی خواهند شد.

بنظر می‌رسد تبلت Xiaomi Pad 6 Max اولین تبلت ۱۴ اینچی شیائومی باشد. در تبلت Pad 6 Pro شاهد استفاده از نمایشگر ‍۱۱ اینچی با وضوح 2٬880 × 1٬800 پیکسل بودیم. ظاهراً شیائومی قصد دارد از همان تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 که در نسخه Pro به‌کار گرفته شده بود در تبلت Pad 6 Max نیز استفاده کند.

در بخش‌های دیگر این تبلت نیز احتمالاً شاهد ویژگی‌های مشابه نظیر نمایشگر IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، پشتیبانی از قلم نوری، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در جلو، چهار بلندگو و باتری بزرگ با قابلیت شارژ سریع خواهیم بود. ظرفیت باتری در نسخه‌ی پرو ۸٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعت بود که احتمالاً این مقدار برای نسخه‌ی Max بهبود و افزایش داده خواهد شد.

تبلت Pad 6 Pro در خارج از بازار چین عرضه نشده است، بنابراین ممکن است مدل Max هم تنها در چین به فروش برسد. هنوز قیمت تبلت شیائومی مشخص نشده است.