کاربران نوت‌کوین احتمالاً جزو شادترین افراد در حال حاضر هستند زیرا یک نشانه نیست سرانجام روز پنجشنبه تراکنشی در صرافی ها انجام شد تا کاربران این بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام بتوانند ارزهای خود را درون اپلیکیشن به فروش برسانند. با این حال، ظاهراً بیش از نیم میلیون بازیکن برخی از سکه های درون بازی خود را به پاول دورف موسس تلگرام اهدا کرده اند. سکه‌ها اکنون میلیون‌ها دلار ارزش دارند و دورف می‌گوید که توکن‌های NOT را برای ارزش آنها نگه می‌دارد. 100 بار بودن

بر اساس گزارش ها، بیش از 552000 بازیکن نوت کوین در ماه فوریه برخی از سکه های درون بازی خود را به عنوان بخشی از تلاش تیم Notcoin (به نام Open Builders) برای تشکر از بنیانگذار تلگرام برای ساخت چنین پلتفرمی به دورف اهدا کردند.

دورف اکنون بیش از 1.03 میلیارد توکن NOT یا کمی بیش از 1 درصد از کل عرضه Notcoin در شبکه باز تلگرام (TON) را در اختیار دارد. NatCoin در حال حاضر با قیمت 0.006894 دلار معامله می شود.

پیش بینی موسس تلگرام در مورد سود احتمالی NatCoin

دورف با انتشار یک پست جدید در کانال شخصی خود در حالی که سودهای بالقوه این توکن را پیش‌بینی می‌کرد، در مورد نات کوین‌های خود که در زمان پستش 6.8 میلیون دلار ارزش داشتند، گفت:

من این سکه ها را تا زمانی که ارزشش را داشته باشند نگه خواهم داشت 680 میلیون تومان من آن را نگه می دارم تا زمانی که برسد و در آن زمان از آنها برای خرید سرورهای بیشتر تلگرام استفاده خواهم کرد.”

NatCoin بزرگترین توکن بازی در سال جاری است و در روز پنجشنبه با ارزش بازار نزدیک به 1.5 میلیارد دلار راه اندازی شد. علاوه بر این، در 24 ساعت اول عرضه، توکن NOT بیش از 1 میلیارد دلار از حجم معاملات بازار را به خود اختصاص داد.

در ماه آوریل، Notcoin بازی اعتصابی خود را به حالت تعلیق درآورد تا برای عرضه توکن آماده شود، اما از آن زمان تصمیم به راه اندازی مجدد بازی رمزنگاری خود گرفته است. در نهایت، به گفته ساشا پلوتوینوف، یکی از سازندگان این پروژه، NatCoin به عنوان یک پلتفرم بازی در تلاش است تا به “نتفلیکس بازی های اجتماعی و ویروسی” تبدیل شود.