کاربران تلگرام اکنون آنها می توانند از طریق سیستم بلاک چین “شبکه باز” (تن(در این سرویس پیام رسانی، ارسال پول از طریق استیبل کوین تتر)USDT) من دارم استیبل کوین ها در حال تبدیل شدن به یک جایگزین محبوب برای ارزهای فیات هستند و می توانند توسط افرادی که در حال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند استفاده کنند.

پروژه تلگرام TON اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند USDT (tether stablecoin) را از طریق این شبکه باز به دیگران ارسال کنند.

نحوه انتقال استیبل کوین USDT با شبکه بلاک چین تلگرام TON

طبق توضیحات درج شده در وبلاگ TON، برای انجام این کار کاربران ابتدا باید به ربات کیف پول تلگرام مراجعه کنند که از طریق نوار جستجوی اپلیکیشن قابل مشاهده است. سپس باید از طریق این ربات یک کیف پول برای خود بسازند.

سپس کاربران می توانند USDT را خریداری کرده و با انتخاب توکن Tether به عنوان گزینه پرداخت، برای سایر کاربران پول ارسال کنند. در این شرایط می‌توان انتظار داشت که سکه تتر USDT محبوب‌تر از قبل شود.

هزینه تراکنش ها در شبکه بلاک چین TON

نکته قابل توجه دیگر هزینه پایین این معاملات است. این پست می گوید:

تیم توسعه اصلی TON قرارداد هوشمند Tether را سه برابر ارزان‌تر از هر معامله دیگری بهینه کرد. یک تراکنش USDT بین دو کاربر فقط 0.0145 تن (حدود 0.10 دلار) هزینه دارد که 66٪ کمتر از سایر توکن ها است.

USDT که با نام تتر نیز شناخته می شود، پرکاربردترین و شناخته شده ترین استیبل کوین با بیش از 85 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه و ارزش کل بازار 106 میلیارد دلار است. توکن USDT یک به یک به USD متصل است و به طور کامل توسط ذخایر USD پشتیبانی می شود. این همبستگی یک به یک به USDT یک ارزش پایدار می دهد و آن را از سایر ارزهای دیجیتال بی ثبات تر متمایز می کند.

USDT معمولاً برای مواردی مانند کاهش خطر نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال، تراکنش‌های روزانه و پرداخت‌های فرامرزی استفاده می‌شود.