پاور بانک بی سیم شیائومی WPB25ZM

پاوربانک بی سیم شیائومی مدل WPB25ZM با توان خروجی 30 وات و ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساعتی به شما این امکان را می دهد که سه دستگاه را به صورت همزمان با شارژ سیمی و بی سیم شارژ کنید. این دستگاه علاوه بر شارژ بی سیم Qi، از دو پورت USB و Type-C نیز بهره می برد. البته همانطور که گفته شد با استفاده از یکی از پورت ها تنها 30 وات توان خروجی دریافت خواهید کرد.

علاوه بر مواردی که گفتیم، آنچه پاوربانک WPB25ZM را از سایر دستگاه های هم رده متمایز می کند، استفاده از پایه شارژ است. در واقع می توانید پاوربانک را به دو روش شارژ کنید: از طریق درگاه USB و کانکتور Pogo Pin. برای این کار کافی است پاوربانک را روی پایه شارژ قرار دهید. همچنین می توانید با استفاده از پایه سیلیکونی کوچک گوشی خود را در بالای پاوربانک قرار دهید تا همزمان با شارژ پاور بانک، گوشی را شارژ کنید.

از این دستگاه می توان به عنوان پایه شارژ بی سیم عمودی و شارژر موبایل استفاده کرد. در صورت تمایل نمی توانید پایه شارژ را با خود حمل کنید و از پورت USB برای شارژ پاوربانک استفاده کنید.

آیا تجربه استفاده از پاور بانک های ذکر شده در بالا را داشته اید؟ نظرات خود را با زومیت در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. همچنین برای دریافت قیمت به روز پاوربانک شیائومی و انواع آن می توانید به قسمت محصولات زومیت مراجعه کنید.