چند روز پیش Red Magic رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند گیمینگ Red Magic 8S Pro در تاریخ 5 جولای در چین عرضه خواهد شد. قبل از رونمایی، این برند تصاویر رسمی از دستگاه را به اشتراک گذاشت که گزینه های طراحی و رنگ آن را نشان می داد.

از تصاویر می توان دریافت که دستگاه در دو رنگ اصلی نقره ای متالیک و مشکی متالیک عرضه خواهد شد. با این حال، مانند 8 Pro، 8S Pro نیز دارای یک مدل پشتی شفاف است که دارای یک فن خنک کننده RGB است. طرح های مینیمالیستی بیشتری با روکش فلزی صیقلی نیز موجود است.

در جلو، دستگاه دارای صفحه نمایش تخت با حاشیه های باریک و متقارن و دوربینی در زیر نمایشگر خواهد بود. طبق این گزارش‌های اولیه، Red Magic 8S Pro احتمالاً دارای صفحه‌نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح Full HD یا 1116×2480 پیکسل و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز خواهد بود.

از نظر سخت افزاری، این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 2، به همراه 24 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 خواهد بود. این گوشی احتمالاً از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی تغذیه می کند. در مورد نرم افزار، می توان انتظار داشت که دستگاه با سیستم عامل Red Magic 6 مبتنی بر اندروید 13 عرضه شود.

طبق شایعات، انتظار داریم Red Magic 8S Pro از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی استفاده کند. در پشت، شایعه شده است که این گوشی دارای یک دوربین سه گانه است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

در اخبار مرتبط، شایع نیست که تلفن‌ها قبل از عرضه به بیرون درز کنند، اما Nubia Red Magic 8 یکی از آن موارد نادر است. خب، این گوشی برخی از مشخصات کلیدی را در این ماه به بیرون درز کرد، اما هنوز چیز زیادی برای ارائه یک تصویر کامل از گوشی وجود ندارد. Nubia اکنون تأیید کرده است که Red Magic 8 Pro به زودی فردا، 16 دسامبر (16 دسامبر) عرضه خواهد شد. در واقع، ما حدس می زنیم که این برند در حال عرضه بیش از یک گوشی به عنوان سری Red Magic 8 در چین است.

طبق فهرست TENAA، دو نوع از Nubia Red Magic 8 Pro وجود دارد. یکی از آنها دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دیگری دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است. چرا؟ خوب، حدس می زنیم که این به فناوری شارژ مربوط می شود. این گوشی دارای گواهی 3C با شارژ سریع 165 واتی است. بر اساس تجربه گذشته، ما معتقدیم مدل 5000 میلی آمپر ساعتی سریعترین شارژ را خواهد داشت. با این حال، بزرگتر ممکن است جایی زیر علامت شارژ 120 وات باشد.

منبع

به این پست امتیاز دهید