اپل با همکاری شرکت برادران وارنر فیلمی با موضوع مسابقات فرمول یک می‌سازد. این فیلم که هنوز نامش مشخص نیست، به‌صورت انحصاری در سرویس اشتراکی اپل تی‌وی پلاس و سینماهای IMAX به‌ نمایش درمی‌آید.

به‌نوشته‌ی وبسایت 9To5Mac، فیلم سینمایی پرهزینه‌ی اپل در ۴ تیر ۱۴۰۴ در پرده‌ی سینما ظاهر خواهد شد. برد پیت و دامسون ایدریس، بازیگرهای محبوب هالیوود در فیلم سینمایی مسابقات فرمول یک با کارگردانی جوزف کوسینسکی بازی می‌کنند.

برد پیت در فیلم سینمایی فرمول یک اپل، نقش راننده‌ی سابق فرمول یک را بازی می‌کند که برای کمک به دامسون ایدریس دوباره وارد پیست می‌شود. ستاره‌های نام‌آشنایی مثل کری کندن، خاویر باردم، توبیاس منزیس و سارا نایلز در این فیلم سینمایی بازی می‌کنند.

کارگردان سرشناس فیلم سینمایی جدید اپل که تجربه‌ی کارگردانی فیلم موفق Top Gun: Maverick را در کارنامه‌ی خود دارد، از دوربین‌های جدید و پیشرفته در فیلم فرمول یک اپل استفاده می‌کند تا حس و حال واقع‌گرایانه‌تری از حرکت خودروها به کاربر منتقل شود.

مقاله‌های مرتبط

فیلم سینمایی جدید اپل با موضوع مسابقات فرمول یک در پیست واقعی مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک فیلمبرداری می‌شود. اپل بیش‌ از ۲۵۰ میلیون دلار بودجه برای ساخت این فیلم سینمایی در نظر گرفته‌ است.