سامسونگ اخیراً از جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند تاشو خود رونمایی کرده که شامل گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد که کار بر روی جانشینی برای مدل فلیپ آغاز شده و برخی به‌روزرسانی‌های بزرگ وجود دارد.

غول فناوری کره جنوبی گلکسی زد فلیپ 5 را با همان دوربین نسل قبل، گلکسی زد فلیپ 4، که یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی بود، روانه بازار کرد. اما به نظر می رسد که نسل بعدی مدل Flip دارای پیشرفت های قابل توجهی است، به خصوص در بخش دوربین. بر اساس گزارش جدید گلکسی کلاب، گلکسی زد فلیپ 6 دارای یک ارتقاء اساسی در فناوری دوربین خواهد بود.

ظاهرا سامسونگ در حال حاضر مشغول آزمایش نمونه های اولیه گلکسی زد فلیپ 6 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. اگر این خبر درست باشد، نسل بعدی گوشی تاشو این شرکت ارتقای قابل توجهی را نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 به ارمغان خواهد آورد. متاسفانه، این گزارش جزئیات دقیق تری را در مورد این سنسور دوربین یا لنزهای آن فاش نمی کند. اما بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 اسم رمز B6 را یدک می کشد، در حالی که گلکسی زد فولد 6 دارای کد Q6 خواهد بود.

 

گوشی Galaxy Z Flip 6 با دوربین بهتر

دو گوشی هوشمند تاشو 2024 هنوز یک سال تا معرفی فاصله دارند، بنابراین هنوز خیلی زود است که مطمئن شویم. به خاطر داشته باشید که این نیز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین نباید به آن مهر تایید زد.

در اخباری دیگر اکنون که سامسونگ از گوشی‌های تاشو 2023 رونمایی کرده است، تمرکز شایعات به تدریج به سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24 معطوف می‌شود که انتظار داریم در سه ماهه اول سال 2024 عرضه شوند. افشای اطلاعات جدید، با حسن نیت از منبع اطلاعاتی Ice Universe، نشان می‌دهد که تغییر عمده ای در طراحی گوشی های گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس به وجود خواهد آمد.

گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس در بدنه عقب صاف و قاب میانی کمی بیرون زده هستند. افشای جدید نشان می دهد که غول فناوری کره جنوبی این طراحی را در گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس حذف خواهد کرد. در زمان های اخیر، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند از طراحی لبه تخت که در آیفون ها دیده می شود، استفاده کرده اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می رود گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس نیز دارای لبه های صاف باشند.

این افشا چیزی در مورد Galaxy S24 Ultra نمی گوید، که نشان می دهد طراحی قاب آن با S24 و S24+ متفاوت است. از این رو، مشابه رویکرد گلکسی اس 23 اولترا و اس 22 اولترا، ممکن است مدل اس 24 اولترا از طراحی پنل لبه استفاده کند تا منحصر به فرد بودن خود را از نظر ویژگی های طراحی در مقایسه با S24 و S24+ نشان دهد. شایعات پیرامون سری گلکسی اس 24 می گویند که این گوشی در انواع چیپست اگزینوس 2400 و اسنپدراگون 8 نسل 3 در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد. همچنین گفته می شود که تمام این سری دارای جدیدترین قابلیت پنل اولد M13 برای جلوه های بصری بهتر و پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای دو طرفه است.

منبع

به این پست امتیاز بدید