وان پلاس پس از عرضه اولین تبلت خود طی اوایل سال جاری، اکنون در حال آماده شدن برای عرضه وان پلاس پد گو جدید است. تبلت جدید در تاریخ 6 اکتبر معرفی خواهد شد و این شرکت در حال حاضر شروع به افشای بسیاری از مشخصات آن کرده است.

یک تیزر اخیر تایید کرد که این تبلت دارای نمایشگری با وضوح 2.5K است. اکنون، OnePlus به اشتراک گذاشته که دستگاه آینده یک سیستم چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos Audio را به همراه خواهد داشت.

OnePlus تایید کرده که OnePlus Pad Go دارای یک سیستم  چهار بلندگو بوده که توسط صدای Dolby Atmos پشتیبانی می شود. طبق گفته این شرکت، دستگاه “تجربه صدای سینمایی” را ارائه می دهد. وان پلاس Pad Go همراه با نمایشگر 11.35 اینچی با وضوح 2.4K و نسبت تصویر 7:5، ممکن است در واقع یک تجربه چندرسانه ای خوب را ارائه دهد.

تاکنون، جزئیات مربوط به تبلت محدود است. OnePlus سخاوتمندانه تصاویر دستگاه را منتشر کرده و طراحی دو رنگ آن را آشکار می کند. همان طراحی OnePlus Pad با لبه‌های خمیده، ماژول دوربین در مرکز و حاشیه‌های قابل توجه در همه طرف‌های نمایشگر را حفظ کرده است. تایید شده که این تبلت در رنگ Twin Mint عرضه می شود.

ما پد اصلی OnePlus را بررسی کردیم و متوجه شدیم که برای کاربری چندرسانه ای مطلوب است. این تبلت با صفحه نمایش 11.61 اینچی LCD با وضوح 2800 در 2000 پیکسل و نرخ نوسازی 144 هرتز، جلوه های بصری خوبی را ارائه می دهد. چیپست Dimensity 9000 همراه با رم LPDDR5 و UFS 3.1 باعث می شود دستگاه بدون لگ کار کند. با این حال، ما در بررسی خود متوجه شدیم که OnePlus Pad توسط سیستم عامل اندروید محدود شد.

OnePlus Pad Go قرار است نسخه کوچک‌تری از OnePlus Pad باشد، بنابراین ممکن است پردازنده‌ای ضعیف تر و احتمالاً باتری کوچک‌تر را داشته باشد. محدودیت‌های نرم‌افزاری تا زمانی که کاری در مقیاس وسیع‌تر انجام شود، وجود خواهند داشت.

وان پلاس Pad Go در راه است

در دیگر خبرها OnePlus از معدود OEM های اندرویدی است که جدیدترین تجربه های اندروید را به سرعت به دستگاه های خود می آورد. به طور مشابه، وان پلاس از یک طرف روی OxygenOS 14 Open Beta مبتنی بر اندروید 14 کار می کند و از طرف دیگر، باگ ها را برطرف می کند و آپدیت های معمول را برای گوشی های هوشمند خود ارائه می دهد.

گوشی وان پلاس Nord CE 3 5G آپدیت سیستم عاملی OxygenOS 13.1.1.401 را به تازگی دریافت کرد. این بروزرسانی در حال حاضر برای هند منتشر شده و انتظار می رود به زودی به سایر کشورها نیز گسترش یابد. سیستم عامل CPH2569_13.1.1.401 (EX01) اکنون با تغییرات زیادی از جمله آپدیت امنیتی آگوست 2023 منتشر شد. بروزرسانی همچنین ثبات سیستم را بهبود می بخشد و شبکه را بهبود می دهد.

این یک عرضه تدریجی است و ممکن بوده چند ساعت تا چند روز طول بکشد تا به هر دستگاه برسد. اولین مورد به برخی از کاربران ارسال می شود و پس از تأیید موفقیت آمیز ساخت، در دسترس واحدهای گسترده تر قرار می گیرد. کاربران همچنین می توانند اشکالات را از طریق انجمن OnePlus گزارش کنند یا کاربران در هند می توانند از Google Dialer استفاده کنند و برای ارسال بازخورد *#800# را تایپ کنند.

برنامه OnePlus Nord 3 OxygenOS 14 Closed Beta در حال حاضر دردسترس است و انتظار می‌رود که Open Beta ماه آینده منتشر شود. طبق جدول زمانی رسمی OxygenOS 14 Open Beta، OnePlus Pad، OnePlus Nord 3، OnePlus 11R، 10 Pro و 10T 5G ماه آینده نسخه Open Beta را دریافت خواهند کرد. در همین حال، OnePlus Nord CE 3 5G در ماه نوامبر نسخه Open Beta را دریافت خواهد کرد.

OnePlus سخت در حال کار بر روی پوسته جدید است و اکثر دستگاه های پرچمدار جدید و قدیمی ظرف چند ماه آینده بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. این شرکت قرار است کاربران را با ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید شگفت‌زده کند که عملکرد و کارایی سیستم را افزایش داده و تجربه کاربری را ارتقا می بخشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید