به نظر می رسد وان پلاس در حال کار بر روی تبلت OnePlus Pad 2 است. به احتمال زیاد این تبلت کمی دیرتر از عرضه نسل اول OnePlus Pad به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار دقیق یا مشخصات سخت افزاری و ویژگی های آن در دسترس نیست.

به گزارش منبع دانش به نام “مکس جامبورتبلت OnePlus Pad 2 قرار است در اواخر سال 2024 عرضه شود.

برای یادآوری، یک ماه پس از عرضه جهانی OnePlus Pad، این تبلت با نام OPPO Pad 2 در بازار چین عرضه شد، هنوز مشخص نیست که آیا نسخه نسل بعدی این تبلت نیز همین استراتژی را دنبال خواهد کرد یا خیر. اگر قرار باشد نام این تبلت در بازار چین تغییر کند، احتمالا OPPO Pad 3 نام خواهد داشت.

تبلت OnePlus Pad به تراشه Dimension 9000، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. صفحه نمایش این تبلت حدود 11.61 اینچ و وضوح 2800 در 2000 پیکسل است. همچنین باتری 9510 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ 67 واتی نیز این تبلت را همراهی می کند. در نهایت دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلوی این تبلت قرار گرفته اند.

ویژگی های احتمالی تبلت OnePlus Pad 2

تبلت OnePlus Pad 2 احتمالاً از نظر قدرت پردازشی و عملکرد کلی بهتر از نسل قبلی خود است. علاوه بر این، وضوح صفحه نمایش بهتر از نسل قبل و سیستم احراز هویت بیومتریک از دیگر ویژگی های احتمالی این تبلت خواهد بود.

تبلت OnePlus Pad 2 احتمالاً از نسل سوم پردازنده اسنپدراگون 8 استفاده می کند، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. برای اطلاعات بیشتر در مورد سخت افزار، نرم افزار و قیمت دستگاه احتمالاً باید چند ماه دیگر صبر کنیم. احتمال می رود این تبلت با قیمتی بیش از 400 دلار معرفی و به فروش برسد.