هایسنس به گسترش خط تولید تلویزیون های پریمیومی خود ادامه می دهد. پس از معرفی سری تلویزیون های مینی ال ای دی U8KQ 4K، این شرکت اکنون از عرضه رسمی تلویزیون پنل بزرگ با نرخ نوسازی بالا Vidda S75 خبر داده است. مدل خاص 75V1K-M با قیمت اولیه 3299 یوان به فروش می رسد.

هایسنس Vidda S75 دارای صفحه نمایش 4K HDR10 با 10.7 میلیارد رنگ و 2301 پارتیشن تصویر است. یعنی می تواند تصاویر را با رنگ ها و جزئیات بسیار دقیق نمایش دهد. همچنین دارای گواهی نور آبی کم بوده که باعث می شود کمتر باعث خستگی چشم گردد. علاوه بر کیفیت تصویر بالا، Vidda S75 از شش نرخ رفرش بالا 120 هرتز + نرخ MEMC بیش از 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند که می تواند به کاهش تاری حرکت کمک کند و صحنه های با حرکت سریع را روان تر نشان دهد.

این تلویزیون همچنین از حالت سریع 120 هرتز با یک کلیک پشتیبانی می کند که برای بازی و تماشای فیلم های اکشن ایده آل است. Vidda S75 از نظر اتصال نیز به ویژگی های جذابی تجهیز شد. دارای 2 گیگابایت رم + 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی، وای فای دو کاناله 2.4G/5GHz و بلوتوث 5.0 است. از نرخ نوسازی متغیر VRR، تأخیر کم خودکار ALLM، اتصال قطع برق CEC و بازی ابری Tencent START پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای دو رابط HDMI2.1 و دو رابط USB2.0 است.

از نظر صدا، Vidda S75 دارای دو بلندگوی مستقل 18 واتی بوده که از رمزگشایی دوگانه Dolby و DTS پشتیبانی می کنند. این یک تجربه صوتی همه جانبه را هنگام تماشای فیلم یا بازی برای شما فراهم می کند. Vidda S75 همچنین دارای تعدادی ویژگی هوشمند است، مانند هوش مصنوعی صدای میدان دور، پروتکل پروجکشن هوشمند و یک بار بیدار شدن از خواب چند دور گفتگو و تشخیص اثر صدا. این ویژگی ها کنترل تلویزیون با صدای خود و دسترسی به محتوای مورد علاقه خود را آسان می کند.

هایسنس یکی از برندهای موفق تولیدکننده پنل نمایشگر بوده که به تولید تلویزیون های متنوعی می پردازد. جدیدترین محصول نیز یک گزینه ارتقایافته نسبت به نسل قبل بوده و با طراحی پریمیومی و کیفیت تصویر قابل توجه همراه است. هایسنس هر سال تلویزیون جدیدی معرفی کرده و در بازار چین عرضه می دارد. مشخص نیست این مدل جز چین در چه مناطق دیگری قابل تهیه خواهد بود.

احتمالا بزودی باید شاهد معرفی مدل های پیشرفته و بهتری باشیم که از ابعاد بزرگ و کیفیت تصویر بالایی برخوردار هستند. اطلاعات بیشتر را در سایت هایسنس مطالعه فرمایید.

منبع

به این پست امتیاز بدید