شیائومی جدیدترین ماشین اصلاح برقی خود را با نام Mijia Electric Shaver Dual Blade معرفی کرده است. این ماشین اصلاح دارای ویژگی هایی مانند طراحی جمع و جور و سیستم کارآمد دو تیغه و استاندارد ضد آب IPX7 می باشد.

ریش تراش برقی شیائومی Mijia از یک سیستم دو تیغه منحصر به فرد استفاده می کند: یک تیغه مورب و قوسی شکل برای تراشیدن موهای بلندتر با فاصله دندانی 0.3 میلی متر و تیغه دیگر یک توری بسیار ظریف 55 میکرونی با طراحی الکتروفرم است که از نزدیک اصلاح می شود. و با حداکثر تمیز کردن را فراهم می کند.

ریش تراش برقی Mijia نسخه دو تیغه دارای طراحی جمع و جور و قابل حمل است. این تیغ ​​تنها 16 میلی متر ضخامت دارد و به راحتی در جیب یا کیسه لوازم بهداشتی قرار می گیرد. بدنه این ریش تراش نیز به رنگ مات است.

استاندارد IPX7 امکان تمیز کردن ریش تراش را در زیر آب می دهد که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود، زیرا نیازی به استفاده از مواد شوینده شیمیایی ندارد. با این تیغ ​​می توان هم به صورت خشک و هم مرطوب اصلاح کرد.

موتور ریش تراش برقی Mijia Dual Blade Version دارای سرعت بالای 6500 دور در دقیقه می باشد. باتری لیتیومی این ماشین اصلاح تا 60 دقیقه استفاده مداوم را تضمین می کند و از طریق درگاه USB Type-C شارژ می شود. باتری شارژ سریع نیز امکان اصلاح 5 دقیقه با تنها 3 دقیقه شارژ را فراهم می کند.

تیغه های این مدل دو لبه ریش تراش برقی Mijia دارای بدنه آلیاژ روی با اتصال مغناطیسی است که جدا شدن و تمیز کردن آنها را آسان می کند. ساختار شناور تیغه ها با جذب ضربه با کاهش صدا و لرزش، راحتی اصلاح را افزایش می دهد. قفل امنیتی دستگاه نیز با فشار طولانی دکمه پاور یا پاور فعال می شود.

ریش تراش برقی شیائومی میجیا نسخه دو تیغه ای با قیمت 26 دلار عرضه می شود.