پس از شایعات فراوان، سرانجام Nutting تاریخ عرضه Phone 2 را تایید کرد. این شرکت تایید کرده است که این گوشی هوشمند در ماه جولای عرضه خواهد شد و در بازارهای مختلف از جمله ایالات متحده در دسترس خواهد بود. این دستگاه همچنین در همان تاریخ وارد بازارهای دیگری مانند هند خواهد شد و لیستی که اخیراً منتشر شده نشان می دهد که این گوشی مانند نسل قبلی خود از طریق Flipkart در این کشور فروخته می شود.

اکنون یک میکروبلاک Flipkart فعال شده است که به مشتریان اطلاع می دهد که Phone 2 به زودی، به ویژه در 11 جولای به هند می آید. این لیست هیچ جزئیات جدیدی را فراتر از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 ارائه نمی دهد. همچنین تعهد هیچ چیز به سبز بودن و پایدار کردن Phone 2 را نشان می دهد.

Note Phone 2 احتمالاً مانند Phone 1 فقط از طریق Flipkart در هند فروخته نخواهد شد. برای افراد ناآشنا، مشتریان Nothing Phone 1 چندان از Flipkart راضی نیستند و حتی برخی از کاربران به غول تجارت الکترونیک شکایت دارند که اینطور نیست. پذیرش درخواست مبادله آنها در مورد دستگاه های معیوب.

برای یادآوری، انتظار می‌رود که Phone 2 طراحی مشابهی را برای Phone 1 به ارمغان بیاورد. ممکن است دستگاه همچنان دارای کناره‌های صاف و پنل جلویی براق با حاشیه‌های نازک‌تر باشد. مدیر عامل هیچ چیز، کارل پی اخیراً به میم‌هایی که تلفن 2 را به دلیل شباهت آن به مدل قبلی خود تمسخر می‌کردند، پاسخ نداد و گفت: “فقط صبر کنید و ببینید.” این می تواند به این معنی باشد که این شرکت تغییرات زیبایی شناختی قابل توجهی در دستگاه ایجاد کرده است. باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

در اخبار مرتبط، Notting هنوز آماده معرفی دستگاه آینده، Nothing Phone (2)، جانشین مورد انتظار Nothing Phone موفق (1) نیست. این گوشی هوشمند برای امواج رادیویی در کره توسط NRRA (سازمان ملی تحقیقات رادیویی) تاییدیه دریافت کرده است.

کارل پی، بنیان‌گذار Nothing، قبلاً در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که بازار ایالات متحده برای Nothing Phone 2 اولویت دارد و کشورهای دیگر پس از آن قرار خواهند گرفت. این علائم زمانی که گوشی هوشمند در وب سایت گواهی BIS و بعداً در Flipkart مشاهده شد، اخبار را تقویت می کند و ما انتظار داریم که به زودی وارد شود.

اعطای گواهینامه امواج رادیویی در کره برای Nothing Phone (2) این باور را تقویت می کند که عرضه آن در بازار کره نیز قریب الوقوع است. در مورد مشخصات آن، Nothing Phone (2) به طور رسمی تایید شده است که از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می کند. لیست Geekbench آن نشان می دهد که با اندروید 13 از پیش نصب شده و 12 گیگابایت رم عرضه می شود. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی بوده و استفاده طولانی مدت را تضمین می کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید