iQOO در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند Neo 7 Pro در هند در 4 جولای است که انتظار می‌رود انتخابی جذاب برای مشتریانی که به دنبال دستگاهی با عملکرد بالا در بخش میان‌رده هستند، ارائه دهد. قبل از عرضه، این برند به طور رسمی گزینه های رنگ موجود برای گوشی هوشمند آینده را فاش کرده است.

iQOO دو رنگ نارنجی و آبی تیره را برای Neo 7 Pro معرفی کرده است. این برند تایید کرده است که iQOO Neo 7 Pro به تراشه نسل اول اسنپدراگون 8+ مجهز شده و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که دستگاه در بنچمارک AnTuTu دیده شده و امتیاز چشمگیر 1,316,514 را کسب کرده است.

آی‌کیو نئو 7 پرو 5G با ویژگی‌های قابل توجه خود تجربه‌ای جذاب را ارائه می‌کند. صفحه نمایش بزرگ 6.78 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ رفرش 120 هرتز دارد. چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8+ نسل 1 همراه با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، انرژی این دستگاه را تامین می کند.

از نظر دوربین، iQ Neo 7 Pro 5G دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی است. در پشت، یک دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

گفته می شود این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است که گزینه های شارژ مجدد سریع را در اختیار کاربران قرار می دهد. ویژگی های اضافی شامل اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر برای افزایش امنیت و اندروید 13 مبتنی بر FunTouch OS 13 است.

در اخبار مرتبط، iQOO به تازگی تاریخ عرضه رسمی گوشی هوشمند Neo 7 Pro 5G را که 4 جولای خواهد بود، اعلام کرد. این برند ویژگی های مختلف دستگاه از جمله استفاده از چیپست قدرتمند نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس را به نمایش می گذارد. Mukul Sharma یکی از افراد داخلی این صنعت قبلاً معیار گوشی هوشمند آینده را فاش کرده است.

این منبع از بنچمارک های اندروید iQOO Neo 7 Pro که به هند می آیند فاش کرد. این لیست نشان می‌دهد که این دستگاه امتیاز شگفت‌انگیز 1316514 را کسب کرده است.

از آنجایی که iQOO Neo 7 Pro احتمالاً به iQOO Neo 7 Racing Edition تغییر نام می‌دهد، انتظار می‌رود مشخصات قابل توجهی دریافت کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید