گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 در برخی بازارها بسیار محبوب شده است. گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا تمامی رکوردهای پیش‌فروش را در هند شکستند. دو گوشی اولترا و پلاس این سری جزو بهترین گوشی های سامسونگ محسوب می‌شوند.

رسانه‌ی کره‌ای ETNews گزارش داده‌ است که پیش‌فروش پرچم‌دار جدید سامسونگ در هفته‌ی اول به ۱٫۲ میلیون در کره‌‌جنوبی رسیده است.

سال گذشته، سامسونگ ۱٫۰۹ میلیون پیش‌فروش برای سری گلکسی S23 در اولین هفته‌ ثبت کرد. مشخص است که سری گلکسی S24 توانسته به محبوبیت بیشتری از نسل قبل دست پیدا کند.

پیش‌بینی‌ شده است که مجموع فروش گلکسی اس ۲۴ تا پایان سال ۲۰۲۴ تقریباً به ۳۶ میلیون دستگاه برسد. این آمار سری S24 را به اولین پرچم‌دار پس از سری S10 تبدیل می‌کند که از مرز ۳۰ میلیون فروش عبور کرده است.

به‌گفته‌ی بزرگ‌ترین اپراتورهای کره‌جنوبی، افراد زیادی به فروشگاه‌ها مراجعه کرده‌اند تا سری گلکسی S24 و ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدش را شخصاً بررسی کنند.

قیمت گوشی اولترا بیشتر از دو مدل دیگر است؛ اما این محصول محبوبیت بیشتری دارد. منبعی آگاه فاش کرد که بیش از ۶۰ درصد از پیش‌سفارش‌ها مربوط به Galaxy S24 Ultra است.

گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در سال ۲۰۱۹ با تقریباً ۱٫۴ میلیون پیش‌سفارش، رکورد بیشترین گلکسی پیش‌سفارش‌شده را در کره ثبت کردند. احتمالاً سری گلکسی S24 نمی‌تواند رکورد این دو گوشی را بزند؛ اما قطعاً می‌تواند از نسل‌های قبلی خود فروش بیشتری تجربه کند.