سونی به تازگی در یک رویداد از محصول سخت افزاری جدیدی به نام Project Q رونمایی کرده است. این دستگاه که می‌تواند بازی‌های پلی‌استیشن را پخش کند، اکنون در یک ویدیوی فاش شده مشاهده شده است و می‌توانیم ببینیم که از نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند.

کاربر تماس گرفت دندان_تکنولوژی توییتر به تازگی ویدیویی را منتشر کرده است که در آن دستگاه “Project Q” سونی را می بینیم. در این ویدیو نمایشگر دستگاه با روکش پلاستیکی دیده می شود و رابط کاربری آن ظاهرا نسخه ساده ای از اندروید F. سیستم دسترسی به منوها، برنامه ها و یک کد QR را نشان می دهد، اما بسیار بعید است که آنچه در این ویدیو می بینیم نسخه نهایی محصول سونی باشد.

نمایش ویدیویی از دستگاه پخش بازی Project Q سونی

در این ویدیو کاربر کمی رابط کاربری را بالا و پایین می‌برد و سپس دستگاه را می‌چرخاند تا قسمت بالایی را به ما نشان دهد. ما می توانیم آنجا چهار دکمه در پشت تب تبلت قابل مشاهده است. همچنین سوراخ هایی وجود دارد که احتمالاً به میکروفون و اسپیکر متصل هستند.

این کاربر در الف یه پست دیگه وی همچنین تصاویری از این دستگاه منتشر کرده است. در یکی از این تصاویر، قاب بدنه باز است و می توان داخل Project Q را مشاهده کرد، سونی هنوز مشخصات فنی دقیق این محصول را اعلام نکرده است اما می گوید از فناوری های پیشرفته پخش از راه دور استفاده کرده تا مشکل تاخیر را به حداقل برساند.

Project Q نمی تواند بازی ها را به تنهایی راه اندازی کند، اما در عوض آنها را روی یک صفحه نمایش از کنسول پلی استیشن 5 پخش می کند. 8 اینچ flows این صفحه درباره کنترلرها است ثنویت برای ارائه کنترل بازی به آن متصل شده است. Project Q می تواند بازی ها را از طریق Wi-Fi با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا کند.

به گفته سونی، Project Q قبل از پایان سال 2023 عرضه خواهد شد تا به موقع برای فصل تعطیلات آماده فروش شود.